Godaste ölen efter skoterturen?

skoterleden

Team Snowmobile
1 jan 2000
124
0
6
"Övrigt/off topic" är just vad det betyder! Här FÅR man diskutera allt annat som inte har med skoteråkning att göra, om man följer övriga regler.

Att klaga på andra användare via forumet är INTE att följa reglerna. Sånt får du isåfall sköta via PM eller mail.

Moderatorerna är f.ö. de som bestämmer vad som passar eller inte. Duger inte forumet så finns det andra forum på Internet att vara i, om de nu är bättre.

Redaktionen Snowmobile
Mikael Tarander
 

widell1111

Välkänd medlem
11 okt 2006
692
0
16
sundsvall
Staropramen är ju kanon i 33cl glasflaska , men för dyr :)

Men oftast blire smuggel öl Spendrups 5,9er .. Norrlands guld må ju ligga på topplistan också.. tack för mej!
 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Staropramen är ju kanon i 33cl glasflaska , men för dyr :)

Men oftast blire smuggel öl Spendrups 5,9er .. Norrlands guld må ju ligga på topplistan också.. tack för mej!
Czech-pilz är grejjer =P Nog enda ljusa öl man brukar dricka, i annat fall så brukar jag hålla mig till Guinness.

Gambrinus blev nog favoritölet där nere, var en heldel i Tjeckien genom jobbet för något år sedan, den finns även på 50cl flarra på systemet. Men Staropramen Granath 33:eek:rna går inte av för hackor heller =P

Billig skitöl ska man inte dricka, bättre att dricka med andakt ;)

"- Never drink and drive"
 

widell1111

Välkänd medlem
11 okt 2006
692
0
16
sundsvall
Czech-pilz är grejjer =P Nog enda ljusa öl man brukar dricka, i annat fall så brukar jag hålla mig till Guinness.

Gambrinus blev nog favoritölet där nere, var en heldel i Tjeckien genom jobbet för något år sedan, den finns även på 50cl flarra på systemet. Men Staropramen Granath 33:eek:rna går inte av för hackor heller =P

Billig skitöl ska man inte dricka, bättre att dricka med andakt ;)

"- Never drink and drive"
Hehe! Spendrups 5,9erna må vara billig som smuggel :) men på bolaget är dom inte billig tro ja.. men dom är faktikst bra , prova vettja:)
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
miller är riktigt gott efter skoterkörning.men ingenting jag skulle dricka annars.

budweiser dricker jag nog endå helt om jag får välja fritt.
är väll lite utav kärringöl men tycker om blaskig öl eller vad man ska säga.

lapin, staropramen,pripps pure funkar också jätte bra.
 

muotkas

Välkänd medlem
2 jan 2007
1.462
0
36
Kiruna
när man inte hade åldern inne så smakade koff godast. men nu idag så är det inte alls gott så jag föredrar mack ölen..
 

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
Norrlands Guld! Livets vatten. Botar alla krämpor: smärta, ångest, förkylning, magkatarr, träningsvärk - the list goes on and on. Inte blir man bakfull heller!