Grejer att ha under skidorna i garaget

E

Ej medlem/Inloggad

Vart hittar man sådana till ett bra pris. Jag har tänkt köpa dem till sambon när han fyller år. Så vill inte fråga honom direkt.
Tänkte att här finns det ju många som borde veta vart man ska vända sig för att få tag i sådana till ett bra pris. Vad heter de förresten? :)

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
45
Bredbyn
www.henkew.com
Rullbocksats

Det du söker efter kallas "rullbocksats", förmodar jag...
Det är i.a.f. en sats med tre små gri... jag menar "vagnar" som man ställer under skidorna och mattan för att kunna styra omkring skotern utan att repa parketten.

Både RINAB och Skoterbutiken säljer såna så det är bara att välja, det finns säkert fler företag som säljer liknande produkter men dom här butikerna brukar ha bra priser.

Till något helt annat, är du första tjejen här på forumet?
Vi skulle ju helt klart behöva jobba på jämställdhetsfrågan, men hur ska vi locka hit fler tjejer?
Har ni förslag så tveka inte att höra av er, och ni kvinnor som är intresserade av skoteråkning, registrera er och dela med er av er kunskap eller bara ert skitsnack! :)

EDIT: Hmm, måste träna upp snabbheten på att skriva inlägg...

Last edited:
E

Ej medlem/Inloggad

Tack för snabbt svar!!

Nu ska jag surfa vidare å inhandla presenterna. Lite mysko grej att få i present kanske men vad gör man inte för en skoterfanatiker. :)

Kul sida för övrigt. Jag har njutit av många roliga och vackra bilder på skotrar och natur.

//Camilla

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
45
Bredbyn
www.henkew.com
Uppskattad present

Mysko? Jag tror att alla som läser det här skulle bli gladare över en sådan sak än gillettes senaste, en slips eller något annat tjaffs...

Lycka till med presenten, registrera dig här på forumet (efter födelsedagen kanske, annars listar väl sambon ut vad han ska få...) och ta med dig några tjejkompisar! :)

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Jodå, jag minns ; b Men, det krävs mer än en "jag vill ha en Arctic F7 och en brud" t-shirt för att locka storsen. Det sitter mellan benen, ju mer tyngd desto bättre. En Lynx GLS är perfekt.. och ingen flugviktare till 440 : )

Jo, helt klart vore det kul, för skotertjejer finns. Det kan lätt bli "grabbigt" (se första stycket av detta inlägg) med bara gossebarn, killar, män och gubbar här.

E

Ej medlem/Inloggad

PolePosition skrev:
Jodå, jag minns ; b Men, det krävs mer än en "jag vill ha en Arctic F7 och en brud" t-shirt för att locka storsen. Det sitter mellan benen, ju mer tyngd desto bättre. En Lynx GLS är perfekt.. och ingen flugviktare till 440 : )
Ja men är det en sådan T-shirt han fått så borde ju någon stackars tjej nappa... eller det kanske borde står HAR en Artic F7, för att det ska funka. Stod det så så vette det ju tusan om man inte skulle byta karl... *s*

Lillebror kör en F7, å jag blev banne mig åkrädd själv när jag körde. :)

//Camilla

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
45
Bredbyn
www.henkew.com
Stackars tjej?

Ej medlem/Inloggad skrev:
Ja men är det en sådan T-shirt han fått så borde ju någon stackars tjej nappa...
Nån "stackars tjej"? :(
Känns ju bra att man ses som ett kap... :p

Tack vare att mina kära kollegor inte är några stjärnor på gramatik (eller hade bråttom när tröjan skulle tryckas) så blir innebörden mer åt det du skriver.
Det står nämligen:
BRUD SÖKES MED NY SKOTER!
[min mail-adress]
PS. tar gärna en F7 -05​
==> jag använder min nya skoter när jag söker en brud... :rolleyes:

Jaja, jag antar att man måste ha tröjan på sig också för att den ska fungera, problemet är att den är så stor...

E

Ej medlem/Inloggad

Ok inte stackars tjej

Snarare: då borde ju någon som har lite vett i huvudet nappa. Iom att du har bra smak. ;-)

//Camilla