Hej
min gasvire gick ju av beställde en universial mikuni på typ duells..
har 40 mm gasare på lynxen så jag beställde sånna....fick vajern i dag
tror ni den passar ???
näää i hvette häller vajrarna i förgasaren va ca 25 mm för långa + samma fel
vid gashantaget,har väntat en vecka på min vajer tror ni jag va nöjd...näää
pruttade hem från sommar stugan i 50 km i timmen
skit samma tänkte jag splitten va ju fräch å vajrarna me,så jag e ju inte sämmre än jag kortar av dom...lödde lös små pluttarna på vajern som sitter
i trotteln knipsade av vajern å skulle löda fast dom små rören på vajern
joo tjoo va bra det går går inte å löda i vajer jäkeln trots lödasta å syratvätt
av vajern,
rotade i genom mitt vajer sortiment,hittade en vanlig växelvajer till en mtb cyckel..kapade rätt längd på dom vajrarna å började löda..
gick som smort.
ända tills jag skulle löda lös nippeln som sitter i gashantaget ser ut som ett T la på lödkolven flupp så smälte hela jäkla nippeln....puu drog på mitt gammla jobb å tänkte fixa en skruvnippel ...finns inte en nippel som passar å vi har väl ca 10 olika skruvnipplar....
det blir till å testa göra nån special nippel på jobbet i morgon..
Jag hatar sån här skit står det att vajer jäkeln passar 40 mm mic ska den förbaske mig göra det annars skriver man att det inte passar nått ...
Tror jag får hjärtinfarkt snart
suck
min gasvire gick ju av beställde en universial mikuni på typ duells..
har 40 mm gasare på lynxen så jag beställde sånna....fick vajern i dag
tror ni den passar ???
näää i hvette häller vajrarna i förgasaren va ca 25 mm för långa + samma fel
vid gashantaget,har väntat en vecka på min vajer tror ni jag va nöjd...näää
pruttade hem från sommar stugan i 50 km i timmen
skit samma tänkte jag splitten va ju fräch å vajrarna me,så jag e ju inte sämmre än jag kortar av dom...lödde lös små pluttarna på vajern som sitter
i trotteln knipsade av vajern å skulle löda fast dom små rören på vajern
joo tjoo va bra det går går inte å löda i vajer jäkeln trots lödasta å syratvätt
av vajern,
rotade i genom mitt vajer sortiment,hittade en vanlig växelvajer till en mtb cyckel..kapade rätt längd på dom vajrarna å började löda..
gick som smort.
ända tills jag skulle löda lös nippeln som sitter i gashantaget ser ut som ett T la på lödkolven flupp så smälte hela jäkla nippeln....puu drog på mitt gammla jobb å tänkte fixa en skruvnippel ...finns inte en nippel som passar å vi har väl ca 10 olika skruvnipplar....
det blir till å testa göra nån special nippel på jobbet i morgon..
Jag hatar sån här skit står det att vajer jäkeln passar 40 mm mic ska den förbaske mig göra det annars skriver man att det inte passar nått ...
Tror jag får hjärtinfarkt snart
suck