grymaste killen på skoter?

Randau

Medlem
19 aug 2004
8
0
1
Tärna
ja som ni förstår så e jag ute efter att få fram vem som ni tycker e grymmast på skoter..
jag personligen diggar Jay Quinland han e sjukt grym!!!!
 
E

Ej medlem/Inloggad

Under helgen som gått...

...så kan man väl inte säga någon annan än Karl "Kalle" Johansson?!

Backflipkungen!
 

Errrnst

Välkänd medlem
1 jan 2000
514
1
16
36
Luleå Sverige
Quinlan är ju den som äger! Så grymt skön kille som kör som en Kung! Så sjukt säker, han kan inte ha gjort mycke annat i sitt liv. Men det är klart är man uppväxt i Alaska så har man ju hyfsade förutsättningar att köra skoter! ;)

Han är så grymt bra i Slednecks 6 och 7!
 
B

Blaze

Jim Fejes naturligtvis efter att ha satt över 200 backflips i vanliga freestyle ramper så kan man väl inte säga annat än att han är kungen..
 
B

borgir

Karl johansson

Självklart så går det till den som nyligen satte backflip på första försöket:Karl Johansson. En riktigt grym alroundåkare
 

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Själv tycker jag nog också att Dane Ferguson är den som är roligast att se på i skoterfilmerna. Verkar prova på allting som han får för sig..
 
E

Ej medlem/Inloggad

Ja ni. Efter att ha sett dagen uppvisning i Bruksvallarna så säger jag bara: Jörgen "airbone" Backman. Han formligen förnedrade hela 440 eliten. SM guldet hamnar i Funäs.
 
E

Ej medlem/Inloggad

Håller med föregående talare, Backman kör fruktansvärt fort just nu. Misstänker att det hade räckt långt även om han kört Pro 800 med 440 maskinen.
Guldet till Walles.
 

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
För de är inte roligast att se på, knappast grymmast heller enligt min mening.
 

konan

Välkänd medlem
16 sept 2004
1.294
0
16
I Boden där solen alltid ler
problemet är att skandinaviska fsx förare tror de är rock stjärnor och har ett jävligt svårt attityd problem ,inte alla men många av dem.

De måste bli proffesionella i sitt sätt att agera både på tävling o efterfest.
Festprissarna i tex usa tappar sponsorer osv just pga att de ska vara föredömmen,inget företag vill ha dålig publisitet specielt inte amerikanska.samma gäller cross åkarna.