S slinken Välkänd medlem 1 sept 2009 206 1 16 24 okt 2009 #1 funderar på höja min v-max fram. göra en distans mellan fästet till skidan och neråt. Tror ni de kommer gå och justera boggien så mycket att man får ner den som vanligt igen? mvh kalle:beer: skål på lörda
funderar på höja min v-max fram. göra en distans mellan fästet till skidan och neråt. Tror ni de kommer gå och justera boggien så mycket att man får ner den som vanligt igen? mvh kalle:beer: skål på lörda
S slinken Välkänd medlem 1 sept 2009 206 1 16 24 okt 2009 #2 Sv: HÖJA V-MAX 600 FRAM : Börjat tillverkar Höjare!! slinken skrev: funderar på höja min v-max fram. göra en distans mellan fästet till skidan och neråt. mvh kalle:beer: skål på lörda Click to expand... Ge gärna tips nu som har erfarenheter. Men ni behöver inte låta som nå surpular för de vet jag redan att vissa av er kan. :rock:
Sv: HÖJA V-MAX 600 FRAM : Börjat tillverkar Höjare!! slinken skrev: funderar på höja min v-max fram. göra en distans mellan fästet till skidan och neråt. mvh kalle:beer: skål på lörda Click to expand... Ge gärna tips nu som har erfarenheter. Men ni behöver inte låta som nå surpular för de vet jag redan att vissa av er kan. :rock: