K Klas.B Medlem 1 feb 2010 32 0 1 3 nov 2010 #1 Hej Har en Arctic cat Ext sp -91 som jag tänkte höja boogie'n men har dock inte kunskapen om arctic cat. Nån som har nått tips eller lätt förklaring hur man gör (Om det finns nån vill säga)?
Hej Har en Arctic cat Ext sp -91 som jag tänkte höja boogie'n men har dock inte kunskapen om arctic cat. Nån som har nått tips eller lätt förklaring hur man gör (Om det finns nån vill säga)?
X xorex Välkänd medlem 20 nov 2008 514 0 16 Timrå 3 nov 2010 #2 Man kan sätta plåtar som sänker ner boggien på det bakre boggie fästet. Det ökar dock skidtrycket en aning. Hoppas jag klarnade upp det lite och inte gjorde det så krångligt för dej Lycka till!
Man kan sätta plåtar som sänker ner boggien på det bakre boggie fästet. Det ökar dock skidtrycket en aning. Hoppas jag klarnade upp det lite och inte gjorde det så krångligt för dej Lycka till!
K Klas.B Medlem 1 feb 2010 32 0 1 3 nov 2010 #3 Jo tack, har en far som har lite mer erfarenhet på nacken så jag kan nog fråga han om hur du tänkt dig så kanske han kan visa mig Men tack så mycket!
Jo tack, har en far som har lite mer erfarenhet på nacken så jag kan nog fråga han om hur du tänkt dig så kanske han kan visa mig Men tack så mycket!
C CaccezE Välkänd medlem 11 dec 2008 1.222 0 16 Piteå 3 nov 2010 #4 Men du måste sänka boggien på de främre fästet också, då får du bort de hårda skidtrycket. Lycka till!
Men du måste sänka boggien på de främre fästet också, då får du bort de hårda skidtrycket. Lycka till!