Har ni testat?

E

eMe181

Tjo, har ni testat en ouji (stavning) board eller anden i glaset? Har läst i flera timmar, och sånt intresserar mig.

Har ni testat det? Jag och ett par kompisar ska testa anden i glaset på måndag?

Ifall det funkar, vad ska man undvika etc? Så man inte får någon djävul efter sig eller liknande. :evil:
 

Hjulboggie rules

Välkänd medlem
21 sept 2004
3.987
25
38
Luleå
Grejen är att det handlar om undermedveten "psykos"...dvs man rör glaset tillsammans utan att någon är medveten om att man hjälper till. På samma sätt som om du håller en pendel i snöret, få den att stå stilla och pendla åt det håll du tänker - utan att röra handen...

Tror man att det är övernaturligt...tja,vissa tror på det mesta men det beror nog på att de inte förstår varför vissa fenomen uppträder.
 
E

eMe181

Men läste ju, att ''anden'' behöver energi, och när vi medrör glaset så får den energi till att kunna styra glaset?

Och ibland så kan man ju släppa glaset så fortsätter det att röra sig. Finns hur mycket filmer som helst, och inget av dem tyder på att det är fake!?
 
E

eMe181

haha, ska inte säga något :p vi lär ju se ikväll :p funderar på om jag ska testa själv nu ;d
 

Neko

Välkänd medlem
5 jun 2011
458
2
18
Sånt här tycker jag är kul! :D

Vad jag har hört så är ouija board i sej själv en "portal" för onda andar och demoner och man rekommenderas att INTE använda en sån. Hurvida det stämmer vet jag inte men prova, tror inte du kommer ha satan själv efter dej bara för att ni testat en gång! :) Ha gärna en diktafon eller liknande med er, tänk OM ni skulle få in en EVP :D
 

Malgomaj

Välkänd medlem
13 apr 2009
625
0
16
Hammarby
Men om ni får tag i någon ande kan ni väl kolla om dom vet ngt om ski-doos nästa chassie?! Jag är nyfiken.....
 

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Jävlar vad dom där glasen rör sig!
Felet var att det var jag som rörde glaset varje gång. :heh:
 

vovlo

Välkänd medlem
1 feb 2007
686
2
16
gräsmyr
jag har varit med om att glaset rört på sig utan att vi höll våra fingrar på, vi körde 1cm över, trot eller ej
 
E

eMe181

FYFAN glaset rörde sig!!! anden hette john och var väldigt ilsken!!!!! vi frågade om vi fick avsluta. svaret var NEJ!!! och då frågade vi vad han ville då svarade han kill.. vi ser väl om jag lever... aja, vi blåste ut ljusen och eldade upp skiten... fyfan aldrig mer...

NI SOM SKRIVER MASSA SKIT DRA ÅT HELVETE!!!! INGET SKÄMT FYFAN ÄR LIVRÄDD
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
FYFAN glaset rörde sig!!! anden hette john och var väldigt ilsken!!!!! vi frågade om vi fick avsluta. svaret var NEJ!!! och då frågade vi vad han ville då svarade han kill.. vi ser väl om jag lever... aja, vi blåste ut ljusen och eldade upp skiten... fyfan aldrig mer...

NI SOM SKRIVER MASSA SKIT DRA ÅT HELVETE!!!! INGET SKÄMT FYFAN ÄR LIVRÄDD
Jag hatar när det händer.
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
FYFAN glaset rörde sig!!! anden hette john och var väldigt ilsken!!!!! vi frågade om vi fick avsluta. svaret var NEJ!!! och då frågade vi vad han ville då svarade han kill.. vi ser väl om jag lever... aja, vi blåste ut ljusen och eldade upp skiten... fyfan aldrig mer...

NI SOM SKRIVER MASSA SKIT DRA ÅT HELVETE!!!! INGET SKÄMT FYFAN ÄR LIVRÄDD
Varför blåste du ut ljusen sen eldade du upp skiten??
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Intressant tråd=P Tror inte ett dugg på sådant och än om det skulle funka så skulle jag aldrig uppleva det ändå. Jag tror du drömde eller så var det någon som "pulld à joke on ya'ass". Gör det igen och se till att filma :)
 
E

eMe181

var ensam... gjorde de själv, har en inspelad variant på mobilen ska lägga upp den snart...

Jag blåste ut ljusen och eldade upp skiten för att ''avsluta''....

fyfaaan, första och sista gången....
 
E

eMe181

skrev visst ''vi'' måste ha varit så jäkla livrädd asså...