Igår på min premiärtur så la skotern av.
Hade kört några timmar utan problem, sen testade polarn skotern och körde fast. Då fickhan tukta den för att ta sig lös. Å när jag började röra mig hemåt märkte jag vid åkern att den gick konstigt.. så jag for hem direkt. Å utanför gårn min så dog den, märkte att den ville lägga av så fort jag släppte gasen. Å då åkte jag hem släppte å så dog den.
Öppnade upp huven & såg att vattenslangen hade smält uppe på cylindern, å skotern va skitvarm. Sen gick det 30 sek å så small det i den svarta stora vattenslangen.
Å alla tändhattar hade flygit upp, såg det ut som. Kan ha varit en som satt kvar på.
Och idag när jag skulle ut å testa dra i den så var den stum. Ska ta bort topplocket på den nu, men kan den ha skurit eller vad tror ni kan va felet?
Det är en ZRT 600 -97a med bestyckad variator & smidda kolvar.
Tack på förhand /Viktor
Hade kört några timmar utan problem, sen testade polarn skotern och körde fast. Då fickhan tukta den för att ta sig lös. Å när jag började röra mig hemåt märkte jag vid åkern att den gick konstigt.. så jag for hem direkt. Å utanför gårn min så dog den, märkte att den ville lägga av så fort jag släppte gasen. Å då åkte jag hem släppte å så dog den.
Öppnade upp huven & såg att vattenslangen hade smält uppe på cylindern, å skotern va skitvarm. Sen gick det 30 sek å så small det i den svarta stora vattenslangen.
Å alla tändhattar hade flygit upp, såg det ut som. Kan ha varit en som satt kvar på.
Och idag när jag skulle ut å testa dra i den så var den stum. Ska ta bort topplocket på den nu, men kan den ha skurit eller vad tror ni kan va felet?
Det är en ZRT 600 -97a med bestyckad variator & smidda kolvar.
Tack på förhand /Viktor