Hej igen:)

Arcticcat f703

Välkänd medlem
9 maj 2009
256
0
16
Sundsvall
Hej igen! Jag vill återigen säga att jag är så j***a nöjd med min f7a fyfan vad glad jag är att jag köpte den:). Så ***** rå skoter;) Vill tacka er som la ner lite av erat liv till att skriva några inlägg på mina första ämnen. Tack så mycket. Peace and love!

B

Biosteel

absolut och återigen så kan man säga att det finns väldigt kompetent folk på det här forumet. camata odysse och stoxx gör mina kvällar till en fest utan öl med deras inlägg =)

Arcticcat f703

Välkänd medlem
9 maj 2009
256
0
16
Sundsvall
Det är bara roligt och hjälpa andra, speciellt när det är skotrar man själv gillar ;)
Eller hur?
Yeaa! Jag måste ha snö nu! Ska fan dra till riksgränsen nu i sommar någon dag:) Dock tror jag att min lilla kisse kommer dra enorma mängder bränsle. Dock pressar jag ju den som fan i lössnön och på kalhyggen o.s.v men roligt äre:)

Arcticcat f703

Välkänd medlem
9 maj 2009
256
0
16
Sundsvall
absolut och återigen så kan man säga att det finns väldigt kompetent folk på det här forumet. camata odysse och stoxx gör mina kvällar till en fest utan öl med deras inlägg =)
HAHAHHA:) De är ett gäng legender. Vart kör du skoter på vintrarna? Hemma där du bor eller drar du ngn annan stanns ?:beer:

B

Biosteel

HAHAHHA:) De är ett gäng legender. Vart kör du skoter på vintrarna? Hemma där du bor eller drar du ngn annan stanns ?:beer:
jo dom e fan grym =) jag snurrar runt uppe här och mellan byarna =) sj då?:hello::ciao:

B

Biosteel

Okej okej nice :) Nej åkerskön. riksgränsen o.s.v
Du har väll mycket snö där du borva?
njaa inne i byn är det väll som en meter normalt :eek: men ute i skogarna är det inte ovanligt med 2 meter snö en bra vinter. :beer::evil:

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
När det börjar närma sig 2m snö så är det väl kitty caten som gäller?

bubbaa

Aktiv medlem
9 mar 2009
68
0
6
Boden
Yeaa! Jag måste ha snö nu! Ska fan dra till riksgränsen nu i sommar någon dag:) Dock tror jag att min lilla kisse kommer dra enorma mängder bränsle. Dock pressar jag ju den som fan i lössnön och på kalhyggen o.s.v men roligt äre:)

smakar det så kostar det.. :)

B

Biosteel

När det börjar närma sig 2m snö så är det väl kitty caten som gäller?
jo jag ha ju ett ganska fint bigboore kit på kittyn som är på över 5000 cc så den drar ju fina skidres och när man börjar varva runt 100 000 rpm så går den över 800 km/h och jag måste använda fallskärmsbromsen. men kittyn väger ju bara 50 kg och jag har ju 1000 hp i den så effekt/viktförhållandet talar för sig själv :evil:

B

Biosteel

800km/h med båda tändhattarna eller?
nope bara ena. känns som slöseri att använda båda dessutom nöter de så mycket på wiren till fallskärmsbromsen då man har andra tändhatten på.:mad:
men blir förmodligen en Bmw M5 motor med dubbelturbo i kittyn till nästa säsong på runt 1500 HP:rock: