Hemma

R0xic

Välkänd medlem
10 apr 2009
382
0
16
Vännäs
Hur ser det ut hemma hos er?

Gärna bilder.
Jag ska fixa bilder så fort som möjlit men bara på mitt rum eftersom man bor hos mor och far.
:becky:
Ja ja ja inget gnabbande om det nudå

Men jag är pepp på att se hur det ser ut hos er.
 

Xion

Välkänd medlem
23 aug 2009
1.045
3
16
Kiruna
Kul att se hur det ser ut hemma hos folk :)
Bor också hemma hos mamma och pappa fortfarande så ni får bara bild på mitt rum ;)

Såhär ser det ut hemma hos mig :)





Dock lite gamla bilder men ser ungefär exakt likadant ut, bara flyttat på tv-bordet och fotpallen.
 

Hans_J

Välkänd medlem
12 aug 2009
390
0
16
Riktigt snygg fondvägg Xion, synd att jag inte hittade något liknande innan jag tappetserade. :(




Ser just nu ut såhär, bilderna är ifrån idag.



Ser att jag råkades lägga upp en photoshoppad bild där jag bara målat balken vit för vi skulle se om vi skulle måla den eller inte, aja skit i balken och titta på resten istället.














Är beräknat att vara färdigt första maj så vi kan flytta in, lägger upp efterbilder då.
 
Last edited:

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Ja så här ser de ut hos mig. Då jag oxå tyvärr bor kvar hemma så får de bara bli bilder på mina 2 privata rum.

Först har vi mitt sovrum som jag spenderar den mesta av tiden i.




(ursäkta röran i hörnet)


Och sedan har vi mitt vardagsrum som mest bara används när jag har kompisar på besök.


 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Kul att se hur det ser ut hemma hos folk :)
Bor också hemma hos mamma och pappa fortfarande så ni får bara bild på mitt rum ;)

Såhär ser det ut hemma hos mig :)


Dock lite gamla bilder men ser ungefär exakt likadant ut, bara flyttat på tv-bordet och fotpallen.
Mycket smakfullt.