Hjälp mig med variatorerna!

Runk3n

Välkänd medlem
3 dec 2008
314
0
16
Östersund
Jag har en zr 600 -02 med 44 matta och 8 kuggars drivhjul och vill ha bättre klipp i skotern, velar fram å tillbaka ang ett färdigt v-kitt eller byta vikter, fjädrar och helix själv men vart fan ska man börja? jag har en hel låda med vikter fjädrar och helixar.

HJÄLP MIG MED EN GRUND SETUP SNÄLLA!

Vill ha en aggressiv skoter med bra klipp! Topp fart är oviktigt, toppar den 100 så är jag nöjd... HJÄLP!

A.Holm1

Insane sledder
8 feb 2007
2.670
18
0
Grängesberg
Skriv vad som sitter monterat i den nu, samt vad du har för grejer i din låda så kanske nån har någon ide...
Kolla färgmärkningar på fjädrarna samt vinklar på helix.

Runk3n

Välkänd medlem
3 dec 2008
314
0
16
Östersund
Sorry jag inte svarat men de har varit mycke jobb på sistone, (jobbar på däckfirma). Fjädrarna jag har är i regnbågens alla färger. sek fjädrar är blå, röd, gul/vit, orange/vit, orange/svart, och svart. primär fjädrar har jag svart/gul, svart/röd, grå, svart/grön, svart/rosa, svart/lila, orange, och vikter har jag hur mycket som helst! jag har inte tittat på alla helixar men dom jag vet att jag har är 55-53, 56-38, 54-52, 57-52. men har kanske 8 eller 10 till... så de finns lite och välja på... å skulle de va så att jag inte har just en grej så finns dom ju att köpa...

mvh