hjälp mig va ska ja köpa?

orre_mx

Välkänd medlem
20 dec 2005
312
0
16
Järpen
tjena tjena. nu e de så här av att ja tänkte ja skulle köpa mig en ny skoter tilld i vinter ja funderarar på en 440 pga att ja vill ha en hård maskin som tål tuffa tag och mycke lek! ni behöver ej dra allt om att de e mycke kolv byten osv vet redan de! men ni kan ta anndra poitiva och negativa saker!:) men vist kan de bli nått annat en en 440 också men de e de att jag vill ha en maskin som ja inte behöver rickta och svetsa efter eller inan varja gång aja kört/ska köra:cool:

tack på förhand //Oskar
 
E

ejwbegysv

Ja hur mycket stålar ska du lägga då?

För mig finns det 3 alternativ :
Skidoo MXZ 440
Polaris IQ 440
Lynx 440
 

Mats_

Välkänd medlem
2 jan 2006
400
0
16
Nåja köper du en beggad 440, får du nog rikta och svetsa en hel del..
Varför köper man 440 jo för att köra utav helvete, inte är det många som köpt en för att söndagsköra..
 

orre_mx

Välkänd medlem
20 dec 2005
312
0
16
Järpen
nej exakt där har du rätt fast ja tror dom flesta är i ganske bra scki ändå ja troro ej de e så mytcke ricktning och svetsning dom har nog hållt i hop bra:)
 
E

ejwbegysv

Mats_ skrev:
Nåja köper du en beggad 440, får du nog rikta och svetsa en hel del..
Varför köper man 440 jo för att köra utav helvete, inte är det många som köpt en för att söndagsköra..
Säkert ofta så.. men det lär ju finnas några som tänkt dom ska köra som fan men inte vågar :)

HAr bla. haft tjejkompisar som har haft MXZ 440 som dom köpt begangnat utan att veta bättre