Köpte en indy 500 efi i minst sagt bruksskick i början av vintern och efter cirka 4 mil skar den på ett vevstakslager då vart det en renovering bytte allt i motorn..
Hann köra runt 10 mil sen vart jag less alla missljud bytte alla lager i boggien och i kedjehuset.. renovera variatorerna sen vart det en mycket trevligare skoter att köra..
Det som är kvar att göra är att byta dyn överdrag, fixa avgasläckaget
började idag med dom 2 sakerna
Rev lös pipan

Lackade pipan på samma gång

Drog av dyn överdraget

Klart.. Passade oxå på att polera Toppen, Variatorskyddet och kedjehuset med autosol vart stor skillnad i verkligenheten

Efter lite körning är det lite mer som måste göras är kraftigt lågt drevad + mindre drivhjul för 38:as matta så det måste jag ta tag i..
Hann köra runt 10 mil sen vart jag less alla missljud bytte alla lager i boggien och i kedjehuset.. renovera variatorerna sen vart det en mycket trevligare skoter att köra..
Det som är kvar att göra är att byta dyn överdrag, fixa avgasläckaget
började idag med dom 2 sakerna
Rev lös pipan

Lackade pipan på samma gång

Drog av dyn överdraget

Klart.. Passade oxå på att polera Toppen, Variatorskyddet och kedjehuset med autosol vart stor skillnad i verkligenheten

Efter lite körning är det lite mer som måste göras är kraftigt lågt drevad + mindre drivhjul för 38:as matta så det måste jag ta tag i..