P peter1 Semi PRO sledder 1 jan 2000 46 0 0 8 jan 2003 #1 har köpt en polaris 440 sport gt -92 som jag har bytt styrstål på. Nu tycker jag att den är instabil ibland, slingrar sig som en orm . Vad göra ? justera tåin ?hur mycket ?var mäter man ?tacksam för tips.
har köpt en polaris 440 sport gt -92 som jag har bytt styrstål på. Nu tycker jag att den är instabil ibland, slingrar sig som en orm . Vad göra ? justera tåin ?hur mycket ?var mäter man ?tacksam för tips.
K knaust 8 jan 2003 #2 i framkant ska skidorna peka utåt och bak in alltså. Mät ca en dec från spindeln, Framkant 1-6 mm ut mot bak. Toe-Out aldrig Toe-In!!
i framkant ska skidorna peka utåt och bak in alltså. Mät ca en dec från spindeln, Framkant 1-6 mm ut mot bak. Toe-Out aldrig Toe-In!!
E EFI93 Välkänd medlem 1 jan 2000 506 0 16 Rundvik hem2.passagen.se 12 jan 2003 #3 Justera ned mattan fram. Kolla att remmen är utsläppt helt. Räcker inte det, skaffa ny stötdämpare som går att skruva ned.
Justera ned mattan fram. Kolla att remmen är utsläppt helt. Räcker inte det, skaffa ny stötdämpare som går att skruva ned.