Instruktionsbok Indy 650 sks

joniboy

Medlem
2 nov 2007
36
0
1
Luleå
Tjena.

Skulle behöva en instruktionsbok till en Indy 650 sks årsmodell 91. Har frågat närmaste ÅF men dom sa att de inte går att få tag på nån till en så gammal skoter.
Någon som har en och kan sälja den eller som vet var jag kan få tag på en? =)

brainstorm

Välkänd medlem
7 nov 2007
420
0
16
riksgränsen,östersund,göteborg
Alltså...de e inte lätt kan jag tänka mig..de e nog enklare o fråga om vad du vill veta om den istället än att få tag i en sån bok som är nästan 20 år gammal!
det står ju inte så mkt i dem egentligen...Antar att du vet basic om skotrar?I övrigt så e det ju i prinvip samma tugg i alla skotrars instruktionsböcker.
skotar me samma matt längd har i princip samma mattspänning,kedjan spänns på samma sätt,olja behövs fyllas vid behov,likaså glykol,ska fettas in i alla nipplar bla bla...mm .mm

Munstycks tabell har du ju tex på insidan av huven uppe vid huvud/brösthöjd när du fällt upp huven+lite annan info.

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se
Har du riktigt urbota tur så kan jag ha kvar någon gammal bok från den tiden då jag körde Poo. Kan kolla då jag åker till hemgården nästa gång.

Kan inte garantera att det är till just en -91, men jag vill minnas att det inte ändrades så mycket på modellerna kring -90 området (kan komma ihåg fel).