Instruktionsbok ski doo TNT 600 XP -08

antson49

Välkänd medlem
30 okt 2009
112
0
6
sandviken
Någon som vet om det går att ladda ner en instruktions bok till ski doo TNT 600 XP -08 eller om inte, var man kan få tag på en billigt?

Mvh

antson49

Välkänd medlem
30 okt 2009
112
0
6
sandviken
kanon! det verkar billigt och bra men är ju på engelska och är ju osäkert att lägga ut konto nr på nätet... men det funkade bra för dig då? i sådana fall ska jag skaffa en..:)

Mxz670

Välkänd medlem
10 okt 2007
610
1
16
Jag jag betala med kortet (visa) och det funkade hur bra som helst. Tror det blir svårt att få tag i en svensk manual billigt. Vet inte heller någon sida som du kan köpa svenska manualer ifrån. Du kanske helt enkelt lär gå genom återförsäljare i så fall och det brukar bli en dyr historia.

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
47
Piteå
Släppte inte Brp alla sina instruktionsböcker på nätet.

http://www.operatorsguides.brp.com

Helt gratis..

Ska du ha en verkstadshandbok så kan dom ju kosta men instruktionsbok (som du faktiskt frågar efter) är helt gratis och tankas hem ifrån ovan nämnda sajt.

Mxz670

Välkänd medlem
10 okt 2007
610
1
16
Ojdå! Läste lite dålig då jag självklart menade verkstadsmanual och det var instruktionbok du efterfrågade.....

Kolla annars under dynan där brukar det ju sitta en instruktionsbok som man inte vet om så ta bort dynan och kika efter om du inte redan gjort det.