Hej rev bort mina insug ikväll och fick se att dom börjar ruttna så jag tänkte skaffa boyesen och sätta i. Men nu till problemet
Jag vill ta hem från usa lr nått annat ställe där det är billigt.
Men så vitt jag vet så heter min motor Rotax 593 SS och när jag kollar ebay så hittar jag inget, men jag hittar till 500 SS är det samma motor?
Och när jag kollar på brp sprängskisserna på min maskin så visar dom en bild på insug som har en slanganslutning extra under på dom.
För jag tittade på blingfactory:s insug och där står det vilket orginalnummer dom ersätter, men hur vet jag att det är rätt nummer på brp:s sprängskisser om insugena inte ser lika ut?
Och vad skiljer en HO motor från en icke HO?
Och vad har jag?
Kanske finns nån vänlig själ som kan ta fram vilka insug jag ska ha?
Lynx Rave 600 2009 Rotax 593 SS
Jag vill ta hem från usa lr nått annat ställe där det är billigt.
Men så vitt jag vet så heter min motor Rotax 593 SS och när jag kollar ebay så hittar jag inget, men jag hittar till 500 SS är det samma motor?
Och när jag kollar på brp sprängskisserna på min maskin så visar dom en bild på insug som har en slanganslutning extra under på dom.
För jag tittade på blingfactory:s insug och där står det vilket orginalnummer dom ersätter, men hur vet jag att det är rätt nummer på brp:s sprängskisser om insugena inte ser lika ut?
Och vad skiljer en HO motor från en icke HO?
Och vad har jag?
Kanske finns nån vänlig själ som kan ta fram vilka insug jag ska ha?
Lynx Rave 600 2009 Rotax 593 SS