Hej, går i tankar om att sälja min skoter då jag har insett att en längre maskin kanske passar bättre för min typ av körning. Lite info;
SLP skidor
SLP pipa + burk (Låter inte irriterande mycket/högt)
44 matta, endast två kammar borta
Nonslip
Aluvändhjul
I princip helt ny motor vid 270 mil
Nerdrevad - 21/40
SLP fjäder i variatorn, inslag vid 4200 rpm
Nyrenoverade dämpare (Fox clicker) + service vid 310 mil
Nybytt bränslefilter
Kapell, inget Jula/Rusta utan ett original.
Extra rem + ganska ny som sitter där, ca 50 mil.
Förstärkt i framvagn, a-armarna är tydligen lite klena original
390 mil
Flyttad boggieinfästning, går väldigt bra i lössnö.
6,5" höjare, en 4" med en tilläggshöjare på 2,5" som går fort att plocka bort om man vill ha lägre.
Handguards/handtagsskydd, svarta.
Låg ruta, svart.
3 av luftintagen i huven är klädda i meshtyg för att minska mängden snö under huven.
Endast originalskidorna finns kvar, inte avgassystem, matta, vändhjul eller annat.
Tyvärr är det lite repor på vissa dekaler och en liten skada längst bak på dynan där man inte sitter, ca 1 cm lång skada, inte direkt ett öppet hål. Stoppknappen på styret är ur funktion. I övrigt i väldigt bra skick.
Jag köpte skotern av handlare vid 270 och har alltså kört in den nya motorn själv. Den var väl servad och genomgången när jag köpte den. Går väldigt bra.
Detta är alltså bara en koll för att se om det finns något intresse för skotern.
Skicka gärna ett PM med ett vettigt bud/frågor, eller skriv här.
SLP skidor
SLP pipa + burk (Låter inte irriterande mycket/högt)
44 matta, endast två kammar borta
Nonslip
Aluvändhjul
I princip helt ny motor vid 270 mil
Nerdrevad - 21/40
SLP fjäder i variatorn, inslag vid 4200 rpm
Nyrenoverade dämpare (Fox clicker) + service vid 310 mil
Nybytt bränslefilter
Kapell, inget Jula/Rusta utan ett original.
Extra rem + ganska ny som sitter där, ca 50 mil.
Förstärkt i framvagn, a-armarna är tydligen lite klena original
390 mil
Flyttad boggieinfästning, går väldigt bra i lössnö.
6,5" höjare, en 4" med en tilläggshöjare på 2,5" som går fort att plocka bort om man vill ha lägre.
Handguards/handtagsskydd, svarta.
Låg ruta, svart.
3 av luftintagen i huven är klädda i meshtyg för att minska mängden snö under huven.
Endast originalskidorna finns kvar, inte avgassystem, matta, vändhjul eller annat.
Tyvärr är det lite repor på vissa dekaler och en liten skada längst bak på dynan där man inte sitter, ca 1 cm lång skada, inte direkt ett öppet hål. Stoppknappen på styret är ur funktion. I övrigt i väldigt bra skick.
Jag köpte skotern av handlare vid 270 och har alltså kört in den nya motorn själv. Den var väl servad och genomgången när jag köpte den. Går väldigt bra.
Detta är alltså bara en koll för att se om det finns något intresse för skotern.
Skicka gärna ett PM med ett vettigt bud/frågor, eller skriv här.