Alltså RRen är ju inget nytt påhitt egentligen, det är IQR chassit från 05 med en 600 HO förgasarmotorn. Väldigt basic men oerhört kul maskin. Eller ja min IQR440 med 600 VES iaf då, RR har ju lite mer effekt dessutom... Den hade bl.a strukturella brister tidigare år men jag förutsätter att det är fixat från fabrik nu...
Dämparna fram är hård, dämparna bak är hård, plasten är byggd för bana och inte lössnö, dvs ingen direkt slimfit mellan buk o huv... Men som sagt, IQR som chassi är skön som fan, och den är byggd mer aggresiv körning så de flesta borde ändå dämparna funka bra för...
Men som redan sagts, standard "fix" på RR skulle jag nog iaf säga nerdrevning och mer matta om man tänkt ge sig utanför spåret, vilken som man som privatperson ofta gör...
Sen kan ju ställa sig och kasta pengar på den om man känner för det, men det där är iaf en bra start