ISOC Western Nationals, Rio Tinto Stadium Utah

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Heat 1 Stock 2:a
Heat 2 Stock 6:a
Heat 1 open inom ca en timme, finaler runt 3-4 tiden på morgonen, live streaming for free enligt tidigare inlägg

bubblan

Välkänd medlem
30 jul 2008
198
3
18
Dalarna/Solna
Såg ett heat precis..:) Men blir inte nå finaler för min del, då ska jag sova.

Ski-doo ser inte så startsnabba ut?

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Sammandrag saxat från http://foppa.bloggsida.se/?p=209 vilket jag tyckte var bra skrivet.
Den här helgen blev inte så bra för Emil Öhman, han blev utesluten från andra kvalet i Pro Open och missade därmed finalen. Tydligen ska han ha varit i hård närkontakt med Robbie Malinoski i första kvalet och blivit utesluten för det. En final som Tim Tremblay vann före Ross Martin och Robbie Malinoski. En bra tävling för Team Warnert Racing förvisso som vann, men nu är det ju Emil som man hejar på så då är det ju synd att han inte får chansen att visa vad han går för. Tucker ”T-Train” Hibbert visade sig mänsklig och blev bara sjua efter att ha legat trea men körde bort sig från pallen.

Annars började det bra med en andra plats i Pro Stock alldeles bakom Dan Ebert. I andra gick det lite sämre, en sjätte plats, vann gjorde Tucker Hibbert före Levi LaVallee och Steve Taylor. I finalen gick det inte alls och Emil slutade på en elfte plats. Vann gjorde nästan som vanligt Tucker Hibbert före Tim Tremblay och Dan Ebert.

Tim Tremblay gjorde en grym helg med vinst i Pro Open Och en andra plats i Pro Stock, bara att gratulera Warnet Racing och Tim.

Totalt leder Ross Martin Pro Open (129p) på en Polaris knappt före Tucker Hibbert (126p) och Robbie Malinoski(107p). Emil finns på en trettonde plats med 73 poäng.

I Pro Stock leder Tucker Hibbert (142p) före Tim Tremblay (103p) och Dan Ebert (102p) Emil ligger här på en fin sjätte plats på 97 poäng, inte illa faktiskt.

Last edited: