F fmf_polaris Medlem 2 feb 2006 16 0 1 Falun 2 feb 2006 #1 Hej jag skulle behöva en sprängskiss på hur man kopplar handtagsvärmarna till en Polaris 500 EFI 93a
F fmf_polaris Medlem 2 feb 2006 16 0 1 Falun 2 feb 2006 #3 japp ett kopplingsschema menade jag!!det vore schysst om någon kunde ge mig ett så jag kunde se hur jag ska koppla!!
japp ett kopplingsschema menade jag!!det vore schysst om någon kunde ge mig ett så jag kunde se hur jag ska koppla!!
F fmf_polaris Medlem 2 feb 2006 16 0 1 Falun 11 feb 2006 #4 fmf_polaris skrev: japp ett kopplingsschema menade jag!!det vore schysst om någon kunde ge mig ett så jag kunde se hur jag ska koppla!! Click to expand... Kan någon HJÄÄÄLPA mig behöver se hur man kopplar dem så man slipper frysa händerna av sig
fmf_polaris skrev: japp ett kopplingsschema menade jag!!det vore schysst om någon kunde ge mig ett så jag kunde se hur jag ska koppla!! Click to expand... Kan någon HJÄÄÄLPA mig behöver se hur man kopplar dem så man slipper frysa händerna av sig