Varför är trippeln så förbannat känslig på stiften?
Blir det förmycket snö vid utblåset samt att det väller in snö över huven så är risken stor att jag släcker ett stift.
Har fixat skydd för utblåset och täckt ventilations hålen med nylonstrumpor. Hoppas att det ska vara lösningen.
Samma om det inte är helt varm. Varmkört i ca 5-10 min. Puttrar iväg sakta, tills man hör på ljudet att den är varm. Innan den är helt varm så kan ett stift släckas.
När jag har kört ett par mil och sen stannar i ca 15-20 min i -10 grader. Måste varmköra lite då också ca 5 minuter.
Tycker den borde vara lite snabbare att bli varm.
Känns ju lite jobbigt att ha hur många stift som helst med sig, för att åka en tur.
Blir det förmycket snö vid utblåset samt att det väller in snö över huven så är risken stor att jag släcker ett stift.
Har fixat skydd för utblåset och täckt ventilations hålen med nylonstrumpor. Hoppas att det ska vara lösningen.
Samma om det inte är helt varm. Varmkört i ca 5-10 min. Puttrar iväg sakta, tills man hör på ljudet att den är varm. Innan den är helt varm så kan ett stift släckas.
När jag har kört ett par mil och sen stannar i ca 15-20 min i -10 grader. Måste varmköra lite då också ca 5 minuter.
Tycker den borde vara lite snabbare att bli varm.
Känns ju lite jobbigt att ha hur många stift som helst med sig, för att åka en tur.