köpa mountain max

arre94

Medlem
26 nov 2009
20
0
1
pajala
är en MM700 bättre än nån nyare skoter eller lika bra vill veta om de är värt att köpa en sån? inga yamaha skotrar:biggrin1:

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Sv: mountain max

vadå inga yamaha skotrar?? mm700 är en yamaha!
jo en mm700 är väl sådär men du ska kunna köra skoter om du ska behärska en framtung yamaha.. just my 2 cents

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36

Yamaha är inte mkt tyngre än andra skotrar:hmmmm2: + det är inte vad som står på pappret som man ska gå efter utan hur den är balanserad m.m.

Och ja MM700 är en yamaha och går väll ganska bra för sin ålder om man hittar en i fint skick:( (dom är väl använda)

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa

Yamaha är inte mkt tyngre än andra skotrar + det är inte vad som står på pappret som man ska gå efter utan hur den är balanserad m.m.

Och ja MM700 är en yamaha och går väll ganska bra för sin ålder om man hittar en i fint skick (dom är väl använda)
Joo Proaction chassit är juh väldigt balanserat hörru.... dessutom sa jag inte att den är tungre än andra skotrar men den e framtung...

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36

Joo Proaction chassit är juh väldigt balanserat hörru.... dessutom sa jag inte att den är tungre än andra skotrar men den e framtung...
Oj mitt fel :p är bara så van att folk klagar på vikten när domi nte ens suttit på en yamaha . men de är sant att dom nyare lyfter ogärna fram. om de är positivt elr negativ beror ju alldeles på körstilen

arre94

Medlem
26 nov 2009
20
0
1
pajala
när jag skrev INGA YAMAHA SKOTRAR menade jag att ni inte skulle jämföra mm:en mot en annan yamaha XD nå kan man jämföra dom med ski doo,polaris,lynx mm?