Köpa polaris i USA

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
kan inte komma med nån sida just nu iaf..

men en grej...om du har tänkt regga den så kommer de bli mkt jobb..finns en del trådar där du kan få svar om reggning...kostar några tusenlappar och en massa jobb..går ju köra oreggat oxå..men inte så poppis av farbror blå:)

Robbbo

Välkänd medlem
22 jan 2006
1.578
0
16
Luleå
Jag tror allting går men kostnaderna drar nog iväg så att i slutändan så blir det billigare att köpa skotern i sverige................................ Men forska vidare kanske finns nått "kryphål"

R0xic

Välkänd medlem
10 apr 2009
382
0
16
Vännäs
kan inte komma med nån sida just nu iaf..

men en grej...om du har tänkt regga den så kommer de bli mkt jobb..finns en del trådar där du kan få svar om reggning...kostar några tusenlappar och en massa jobb..går ju köra oreggat oxå..men inte så poppis av farbror blå:)
Ja det är sant men det kostar ju lite å få tillbax den till svea rike

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
men som sagt.går ju köra med den oreggad.många som kör oreggat..de i sig är ju inte rätt enligt lag..men de är ju inte rätt som jag kör heller..maskinen är reggad som 440 med har 600motor..detta är olagligt....dock kan dom inte bevisa nånting då motornumret är densamma...
sen att ja har pipor gör de inte bättre:D...

men som sagt..de är upp till var å en tkr då jag..

4stroke-rider

Välkänd medlem
15 feb 2009
232
0
16
västernorrland
men som sagt.går ju köra med den oreggad.många som kör oreggat..de i sig är ju inte rätt enligt lag..men de är ju inte rätt som jag kör heller..maskinen är reggad som 440 med har 600motor..detta är olagligt....dock kan dom inte bevisa nånting då motornumret är densamma...
sen att ja har pipor gör de inte bättre:D...

men som sagt..de är upp till var å en tkr då jag..

men kan de som kör oreggat ha sina maskiner försäkrade ?.....kan bli en dyr affär i slutändan.........:hmmmm: