Någon som vet var man hittar bra o billiga formsydda kapell till Pro-X modellerna ? :confused:
Aviator Välkänd medlem 1 jan 2000 176 0 6 22 feb 2006 #1 Någon som vet var man hittar bra o billiga formsydda kapell till Pro-X modellerna ?
P Peggan Välkänd medlem 25 jan 2005 684 0 16 56 Vallentuna www.superclamp.se 22 feb 2006 #2 Kapell Bra, är det nog bara orginal som är... har själv bara anv. orginal på mina.
MrGreen Välkänd medlem 1 jan 2000 1.700 0 16 57 Hoting 22 feb 2006 #3 Aviator skrev: Någon som vet var man hittar bra o billiga formsydda kapell till Pro-X modellerna ? Click to expand... Bra, billigt och formsytt finns inte, dom enda kapell som är bra (tål släpvagnstransport tex) är original kapellen och det är också dom enda mig veterligt iaf som är formsydda, tyvärr är dom ju inte billiga men dom är i mina ögon värda pengarna.
Aviator skrev: Någon som vet var man hittar bra o billiga formsydda kapell till Pro-X modellerna ? Click to expand... Bra, billigt och formsytt finns inte, dom enda kapell som är bra (tål släpvagnstransport tex) är original kapellen och det är också dom enda mig veterligt iaf som är formsydda, tyvärr är dom ju inte billiga men dom är i mina ögon värda pengarna.
Aviator Välkänd medlem 1 jan 2000 176 0 6 22 feb 2006 #4 Ok, jag såg att Motorhuset hade utförsäljning på dessa originalkapell för 995 kr st, naturligtvis var dom slut... Om nån hittar nån annan återförsäljare som har dessa till tförsäljning så skriv gärna en rad !
Ok, jag såg att Motorhuset hade utförsäljning på dessa originalkapell för 995 kr st, naturligtvis var dom slut... Om nån hittar nån annan återförsäljare som har dessa till tförsäljning så skriv gärna en rad !