KEIHIN trottelnålar... ?

Ralle77

Välkänd medlem
1 feb 2006
288
0
16
Bjursås
Hej,

Vad skiljer ex. en trottelnål med beteckningen 1368G mot en med beteckningen 1370G??

Fetare/snålare soppa???

Ralle77

Välkänd medlem
1 feb 2006
288
0
16
Bjursås
Trottelnålar

Hej, lyfter denna fråga i det allmäna teknikforumet också då jag ännu inte fått något svar i Polaris-tråden...

Vad skiljer ex. en trottelnål med beteckningen 1368G mot en med beteckningen 1370G??

Fetare/snålare soppa???

MrGreen

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.700
0
16
57
Hoting
Ralle77 skrev:
Hej, lyfter denna fråga i det allmäna teknikforumet också då jag ännu inte fått något svar i Polaris-tråden...

Fetare/snålare soppa???
Är det inte enklare att ringa ÅF och fråga när du inte får svar i ställer för att posta samma fråga igen, det blir inte fler som vet och kan svara bara för att du postar fler ggr.

Ralle77

Välkänd medlem
1 feb 2006
288
0
16
Bjursås
Tänkte liksom att det var fler som läser det allmänna forumet än bara Polaristrådarna....därav min "upplyftning".

Men visst, att ringa ÅF är ett alternativ.

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
45
Bredbyn
www.henkew.com
Du måste nog ha lite längre tålamod än några timmar är jag rädd...

Nu har jag sammanfogat dina trådar, det blir så rörigt med flera likadana, den får väl ligga under teknik eftersom att det inte bara är polaris som använder dom förgasare du har. (Vilka det nu är...)

Snart får du nog nått schysst svar!

snowmad

Välkänd medlem
1 jan 2000
274
0
16
Ännu mer sorry, :( enligt de beteckningar du anger verkar det som polaris kör en egen nummer serie på nålarna :eek:
Så jag var inte till nån hjälp alls! :cool:

Last edited: