A acce Ny medlem 23 mar 2007 2 0 1 23 mar 2007 #1 Vart får man tag på klädsel till en -02 RMK ??? Jag tycker att jag sökt igenom hela internet utan en träff. Kanske det finns nån som har en dyna till salu, hör av dej isåfall, jag är även intresserad av en matta till RMK 800 156".
Vart får man tag på klädsel till en -02 RMK ??? Jag tycker att jag sökt igenom hela internet utan en träff. Kanske det finns nån som har en dyna till salu, hör av dej isåfall, jag är även intresserad av en matta till RMK 800 156".
R Robin 24 mar 2007 #2 testa ring motorhuset, så kan dom säkerligen fixa fram ett överdrag till dig. Nr hittar du på motorhuset.se //robin
testa ring motorhuset, så kan dom säkerligen fixa fram ett överdrag till dig. Nr hittar du på motorhuset.se //robin
K Kyten Välkänd medlem 3 jan 2006 730 0 16 Luleå 26 mar 2007 #3 Vad kostar en orginal klädsel o runda slängar. Skulle vilja ha en klädsel till en Super sport -07 med proxr dynan.
Vad kostar en orginal klädsel o runda slängar. Skulle vilja ha en klädsel till en Super sport -07 med proxr dynan.