Du hade ju kunnat fråga i någon av dina andra likadana trådar. Tittar du på boggien från sidan så kan du inte missa klackarna.Hejhej, endel säger att man ska ta bort klackarna för att skotern ska göra skidres lättare men att den tar sig lite sämre i snö då, jag har en fråga, vars sitter klackarna i boggien på en mxz 700 - 00? årsmodell 99 på mxz:an hade väll inga klackar (?)
Okej så du menar att jag ska radera denna tråd? men alltså jag vet att dom sitter i boggien men vet inte hur dom ser ut, nån som har bild eller nå?Du hade ju kunnat fråga i någon av dina andra likadana trådar. Tittar du på boggien från sidan så kan du inte missa klackarna.
okej, tror jag fattar tack så mktSitter mellan vändhjulen och den bakre svingen.
Brukar se ut som några svarta gummiklossar, sitter högt upp på skenan en på varsin sida..
Ironi kallas det men det är svårt att se det på internet.Okej tack så mkt, men hur kan den resa bättre om man tar bort dom?:hmmmm2: vad gör dom där klossarna igentligen? tack för hjälpen
haha okej, gick och titta lite på boggin och tyckte att det inte skulle göra nån skillnad om man tog bort dom så så hade jag rätt xD kan ha lite svårt att förstå iblandIroni kallas det men det är svårt att se det på internet.
Den reser inte lättare om du tar bort dom. Dom är bara skydd ifall du bottnar boggien ordentligt.
Ta absolut int bort de svarta klackarna som är inringade på denna bild!!!
Samma ställe som på Ski-doo och Artic Cat. Just framför vändhjulena.då måst ja få fråga, vart sitter klackarna på en edge?
har en edge klackar ens?då måst ja få fråga, vart sitter klackarna på en edge?