Klickdyna

Jungen

Medlem
29 apr 2008
22
0
1
Östersund
Hejsan!

Tänkte bara fråga ifall det är någon som vet om klickdynorna (dubbeldynorna) till Lynx och Ski-doo är likadana? Alltså passar en dyna som suttit på en ski-doo, på min X-trim?

Funderar även om packlådor som passar till summit och renegade, fungerar till X-trim.

Tacksam för svar!

MVH Jungen

Dooleys

Välkänd medlem
5 apr 2006
798
0
16
Dubbeldynorna passar emellan, vad som behövs är plåtarna till chassiet, 2st längre bultar för klackarna i framkant & 2 st distanser för bultarna som är till för då tunneln är vinklad, i övrigt samma sats. (XP chassie)

Klickdynor till R-evo från rev passar om man köper ställningen från Lynxen då chassiet ej är samma.

Packlådor borde passa rätt bra ???

Jungen

Medlem
29 apr 2008
22
0
1
Östersund
Tack för svaret!

Så jag kan inte köpa en begagnad klickdyna som suttit på en Ski-doo och slänga på den på min X-trim? jag har en 07:a

Någon som har en X-trimdyna till salu??

MVH Jungen

Dooleys

Välkänd medlem
5 apr 2006
798
0
16
Som jag skrev Klickdynor till R-evo från rev passar om man köper ställningen från Lynxen då chassiet ej är samma.

Klickdyna till x-trim gamla chassiet har utgått, om du inte får tag från en lynx men vill ha klickdyna så bör man köpa till underredet från lynxen eller modda ställningen från ski-doo om du så vill.