Behöver akut hjälp med kablarna!
Har börja koppla in de mesta, men har några som jag är osäker över.
Är iaf en snopro 440 05 och f7 motor och kabelstam från 04
Har 2 kablar som kommer från huven som är svart och gul som är lyset och var ska dom in? känns ju som dom borde ska sitta i närheten av efi boxen?
Men de finns bara en kontakt där och den är de ganska många kablar på. Har ju inge mätare som de sitter på f7an.
Sen så är ju kablarna till nyckeln svart och lila. så dom har ja kopplat på en brytare bara, men om man följer dom till stammen så ser de ut som de grenar av 4 kablar som har samma färger men 2 går till en kontakt och 2 till en annan.
Kommer 3 kablar från bak ifrån och de kan ju itne vara ngt annat än baklyktan och dom har färgerna svart,grå,röd.
Vart ska dom in?
Hittar ingen som har samma färg :S
Och då bör ju kablarna från bromshandtaget grena ihop med dom på ngt vis?
Handtagsvärmarna och tumvärmarna? har en brytare som de finns 3 stift på och kablarna från styret hänger ju bara lösa.
De går ju kablar korssan och tvärssan:evil:
Verkar ju som de blir en satans massa kontater över:S
AA, jävulskt tacksam för hjälp iaf.
Kanske blir luddigt men ja e rörmockare så jag kan inte spec mkt om ström:bigsmile:
I mitt yrke så kallar man dom som håller på med de här för stretb*g
Färdig skrivet, gonatt
Har börja koppla in de mesta, men har några som jag är osäker över.
Är iaf en snopro 440 05 och f7 motor och kabelstam från 04
Har 2 kablar som kommer från huven som är svart och gul som är lyset och var ska dom in? känns ju som dom borde ska sitta i närheten av efi boxen?
Men de finns bara en kontakt där och den är de ganska många kablar på. Har ju inge mätare som de sitter på f7an.
Sen så är ju kablarna till nyckeln svart och lila. så dom har ja kopplat på en brytare bara, men om man följer dom till stammen så ser de ut som de grenar av 4 kablar som har samma färger men 2 går till en kontakt och 2 till en annan.
Kommer 3 kablar från bak ifrån och de kan ju itne vara ngt annat än baklyktan och dom har färgerna svart,grå,röd.
Vart ska dom in?
Hittar ingen som har samma färg :S
Och då bör ju kablarna från bromshandtaget grena ihop med dom på ngt vis?
Handtagsvärmarna och tumvärmarna? har en brytare som de finns 3 stift på och kablarna från styret hänger ju bara lösa.
De går ju kablar korssan och tvärssan:evil:
Verkar ju som de blir en satans massa kontater över:S
AA, jävulskt tacksam för hjälp iaf.
Kanske blir luddigt men ja e rörmockare så jag kan inte spec mkt om ström:bigsmile:
I mitt yrke så kallar man dom som håller på med de här för stretb*g
Färdig skrivet, gonatt