E ejwbegysv 19 nov 2009 #2 Hej.. Vi jobbar på att lösa problemet... bör dock fungera nu om du startar om din webbläsare. /Jimmy
asker Staff member Moderator 9 jan 2005 14.169 1.005 113 Stora Blåsjön 19 nov 2009 #3 Nånting märkligt verkar hända... postade ett inlägg som flög några timmar in i framtiden (20 november 00.01) Men det verkar funka nu och vara snabbt nu igen.
Nånting märkligt verkar hända... postade ett inlägg som flög några timmar in i framtiden (20 november 00.01) Men det verkar funka nu och vara snabbt nu igen.
Stins1! Välkänd medlem 15 mar 2008 5.264 10 36 Sundsvall 19 nov 2009 #4 ejwbegysv skrev: Hej.. Vi jobbar på att lösa problemet... bör dock fungera nu om du startar om din webbläsare. /Jimmy Click to expand... Tyvärr. Händer så där för mig ibland då och då och då prova ja starta om webbläsaren men den fortsatte bara räkna ner. Funkar om man startar om datorn
ejwbegysv skrev: Hej.. Vi jobbar på att lösa problemet... bör dock fungera nu om du startar om din webbläsare. /Jimmy Click to expand... Tyvärr. Händer så där för mig ibland då och då och då prova ja starta om webbläsaren men den fortsatte bara räkna ner. Funkar om man startar om datorn
henkep Medlem 30 nov 2008 36 0 6 Östersund 19 nov 2009 #5 Stins1! skrev: Tyvärr. Händer så där för mig ibland då och då och då prova ja starta om webbläsaren men den fortsatte bara räkna ner. Funkar om man startar om datorn Click to expand... Ok tack. Testade både IE och Google Chrome men sedan så startade jag om datorn och då funkade det.
Stins1! skrev: Tyvärr. Händer så där för mig ibland då och då och då prova ja starta om webbläsaren men den fortsatte bara räkna ner. Funkar om man startar om datorn Click to expand... Ok tack. Testade både IE och Google Chrome men sedan så startade jag om datorn och då funkade det.