Kollade på mattan i dag och såg att den hade gått av från kanten och in till ett av drvhjulshålen :afraidch funderar på om det går å laga på nåt billigt sätt?:hmmmm: nån som vet?
Så här gick det för min Viper när mattan sprack in till ena hålet och sen remsa upp sig längst med mattan. Tunneln var inte fin, kylarn hade fått sig en omgång. Det hade till och med slagit hål i dynan.
Fast du har ju inga fart maskiner(om det är på nån av dom du har i infon som mattan är trasig på)så skadorna blir kanske inte så stora som för mig men det kan hända.
mattan gick av på min faders 39:a när jag körde den. det hände inte något förutom att det rasslade till och jag tittade bak och där låg mattan som en dörrmatta utbrädad på isen, vara bara vänta tills skotern stannade eftersom det är problem att bromsa den gled på fint på boggien
jag låg o pressade farsans 39a på sjön när mest troligt ett vändhjul slapp, iaf tittade jag bak där det rullade boggiehjul och flög mattbitar, mattan gick av på 2 ställen rakt av, baklysena piskades sönder men annars gick det bra