jo jävligt effektift. sen dyrt? vad är det kostar förutom elen? sen så får man också konditions på köpet.Det där lät både tidsödande och dyrt..! Men säkert jädrans effektivt.
jo jävligt effektift. sen dyrt? vad är det kostar förutom elen? sen så får man också konditions på köpet.Det där lät både tidsödande och dyrt..! Men säkert jädrans effektivt.
ja man kan ju inte basta varje dag. sen har ju en annan gratis el under veckorna... dock ingen bastu där. men duchar gör då jag ändå iaf varje dag så där blir det ingen skillnadElen var det jag tänkte på. Värma varmvatten+bastu varje kväll lär kosta en slant. Måste väl finnas billigare knep att ta till? Men som sagt, det lär ta hand om saken rätt effektivt iaf =)
Det skulle ju inte funka så bra... Skulle bara sluta med att man var skitfull klockan 5 på morgonen, då man försökt om och om och om igen! :becky:Enligt några flummiga munkar ska man dricka EN starköl väldigt sakta,typ 10 min,å sen gå och lägga sej.. Vet ej om det funkar..
Smygsupa ''Älskling jag kan inte sova jag tar en öl''Enligt några flummiga munkar ska man dricka EN starköl väldigt sakta,typ 10 min,å sen gå och lägga sej.. Vet ej om det funkar..
Funkar inte för mig alldeles för intressanta tycker iaf jag.ladda hem några avsnitt av p3 dokummentär och lyssna på så sommnar ni garanterat...
Eller hur,dom e bra,iaf dom första säsongerna med fredrik och den andra snubben...Funkar inte för mig alldeles för intressanta tycker iaf jag.
Faktum är, att förutom den fysiska aspekten så frigörs en rad hormoner vid utlösning. Den viktigaste är prolaktin. Endorfiner osv som alla har avslappnande effekt på kroppen.Jag brukar ha sex!! Sover som en stock efter den gymnastiken!! Finns det inte en partner så hittar du hjälp här: http://www.martinshop.se/popup_image.php/pID/4071/invis/0?www_martinshop_se=12e24cb66eca82c3a724ff25469b2074 :eyebrows:
men man får väl runka 4ggr:nerd:Faktum är, att förutom den fysiska aspekten så frigörs en rad hormoner vid utlösning. Den viktigaste är prolaktin. Endorfiner osv som alla har avslappnande effekt på kroppen.
Prolaktinet är huvudorsaken till den avslappnade sinnestämningen direkt efter samlag och motverkar dopaminets upphetsande effekt.
Dock går inte sömn att uppnå på samma sätt genom onani eftersom att prolaktinnivåerna direkt efter utlösning vid onani är 4 ggr mindre än de hade varit direkt efter sex med en partner.