Hallå skoter folk och god fortsättning på er!!
Nu har jag fixat och donat med skoter LÄNGE.
Har bytt ramper (kom inte ihåg vilka jag satte dit) och fjäder i primären.
Blev stor skilnad men backshiften va ju lite si sådär.
Köpte fjäder till en Mach z 1000(till sekundären). De blev ruggit bra drag i den.Växlar perfekt och de va grymt tryck på alla varvtal.
Ja de låter ju bra..MEN...remen flög allvärden väg.Satte på en helt ny rem och sen vart de bara skit.Skoter sticker iväg när jag drar igång den sen växlar den typ vid 7000rpm och max varet blev7500rpm.
Då kom jag på mig själv...dum fan du har ju justerat in skotern med en gammal rem!!!!!!Bytte till baka till orginal fjädern i sekundären, de blev lite bättre men nu e jag trött på att mixtra själv.
Så vilket variatorkit ska jag köpa.DYNAMO JOE eller CUDNEY RACING??
Skoter är en renegade 800-06 med slp pipa och burk,slp topp nerdrevad 2 kugg och vforce3 och den har 44mm matta.
Sorry att de blev mycke skrivet..va bara tvungen att skriva av mig lite ilska,
ROCK ON!
Nu har jag fixat och donat med skoter LÄNGE.
Har bytt ramper (kom inte ihåg vilka jag satte dit) och fjäder i primären.
Blev stor skilnad men backshiften va ju lite si sådär.
Köpte fjäder till en Mach z 1000(till sekundären). De blev ruggit bra drag i den.Växlar perfekt och de va grymt tryck på alla varvtal.
Ja de låter ju bra..MEN...remen flög allvärden väg.Satte på en helt ny rem och sen vart de bara skit.Skoter sticker iväg när jag drar igång den sen växlar den typ vid 7000rpm och max varet blev7500rpm.
Då kom jag på mig själv...dum fan du har ju justerat in skotern med en gammal rem!!!!!!Bytte till baka till orginal fjädern i sekundären, de blev lite bättre men nu e jag trött på att mixtra själv.
Så vilket variatorkit ska jag köpa.DYNAMO JOE eller CUDNEY RACING??
Skoter är en renegade 800-06 med slp pipa och burk,slp topp nerdrevad 2 kugg och vforce3 och den har 44mm matta.
Sorry att de blev mycke skrivet..va bara tvungen att skriva av mig lite ilska,
ROCK ON!