Lurare på blocket igen !?

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
http://www.blocket.se/alvsborg/Polaris_Ranger_4X4_700_31655977.htm?ca=3&w=3

2007 Polaris Ranger 4X4 UTV. Big sprutas bränslet 700 cc 4-takts motor. Mindre än 3.800 miles på det nu och 264,8 timmar, men vi kör det så här
kan ändras lite. Bästa mjuk hytten på den inklusive ett glas vindruta. Polaris värmare och avfrostning fläkt. Serviced årligen. Mattracks med 200 miles eller
mindre på den och hjul och däck ingår. Däck är genomsnittet för denna körsträcka. 4000 # elektrisk 12 volts Warn winch up front. Detta Ranger är en honung
och den enda anledningen till att vi säljer det är att vi får en ny Argo. Detta Ranger är till salu, både lokalt och så förbehåller vi oss rätten att avsluta denna försäljning

tidigt

verkar varit många likande annonser på sista tiden !

inget telefon nummer bara mejl också

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
Detta Ranger är en honung
och den enda anledningen till att vi säljer hahahahaha klockrent:p

Desa

Välkänd medlem
11 dec 2010
516
0
16
Luleå
Anmäld

Tycker man borde gå ihop och klaga på blocket att dom kan lägga ner lite mera tid på annons kontrollen då de kommer upp liknande annonser nästan varje dag

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
kanske vore en idé tänkte verkligen inte på de !

det här svaret fick jag när jag fråga hur långt den gått

Hej,

Tack för ditt intresse för min Polaris!
Annonsen är korrekt och fortfarande tillgänglig.
Skotern är i perfekt skick.
Exteriören är i utmärkt skick, har inga tekniska skador, inga repor eller bucklor!
Mekaniskt skotern är i mycket gott skick, bromsarna fungerar mycket bra och skotern ger mycket god bränsleekonomi. Jag säger er uppriktigt att det i
Just nu vet jag inte ett problem att denna skoter kan ha och jag ger dig mitt ord på att jag aldrig tvingat det och jag gjort alla ändringar på gång.
miles! Är inte under leasing eller bankernas skulder och jag har alla papper i ordning.
Jag har arbetat i Sverige och jag köpte skotern därifrån. Min familj ville att jag hemma, så nu är jag i Oxford, Storbritannien som jag sa. Jag är
bor på berget men jag har inte tid att använda skoter och jag bestämde mig för att sälja det.
Om skotern fortfarande intresserar dig så skicka mig ett mail för att ordna arbetet med betalning / export så snart som möjligt!
Jag kommer naturligtvis att leverera skotern till dig på min kostnad. Vi kan ha en affär om du verkligen är intresserad att köpa den.
Tack på förhand och hoppas höra från dig snart!

exakt samma som snopro 600an som var ute för nån vecka sen ! bara med annat namn!

tokerik

Välkänd medlem
2 dec 2010
626
0
16
Trosa / Stockholm
Tur att det inte finns några smarta "lurare på blocket", för isf skulle dem skapa en annons som ligger ca 20% under marknadspris och lägga lite tid på att få till en schyst annonstext. Det meddelande som visas innan känner jag igen men då har det handlat om vattenskotrar, crossar eller annat. Dessutom så finns det folk som vill köpa något man säljer men betala när dem får varan. Så sälj inte utan att få pengar först!