R roBain Välkänd medlem 18 nov 2009 444 1 16 Örnsköldsvik 7 apr 2011 #1 Tja, är det någon som vet vart fan man kan köpa lycktsköldar till en IQ? Tyck ja ha leta överallt men har inte hitta nå.. Tacksam för hjälp!
Tja, är det någon som vet vart fan man kan köpa lycktsköldar till en IQ? Tyck ja ha leta överallt men har inte hitta nå.. Tacksam för hjälp!
C CROA 9 apr 2011 #2 Rimligtvis bör ju en lyktsköld (med ev. modifikation) passa från Edge modellerna, i och med att det är samma lykta.
Rimligtvis bör ju en lyktsköld (med ev. modifikation) passa från Edge modellerna, i och med att det är samma lykta.
R roBain Välkänd medlem 18 nov 2009 444 1 16 Örnsköldsvik 10 apr 2011 #3 CROA skrev: Rimligtvis bör ju en lyktsköld (med ev. modifikation) passa från Edge modellerna, i och med att det är samma lykta. Click to expand... Jo, jag tänkte på det jag med. Men då ringde jag och pratade med en som säljer sköldar och han trodde inte att de skulle passa. Fast det är ju iofs inge pengar så det går ju att testa och se.
CROA skrev: Rimligtvis bör ju en lyktsköld (med ev. modifikation) passa från Edge modellerna, i och med att det är samma lykta. Click to expand... Jo, jag tänkte på det jag med. Men då ringde jag och pratade med en som säljer sköldar och han trodde inte att de skulle passa. Fast det är ju iofs inge pengar så det går ju att testa och se.
fanzy Välkänd medlem 27 nov 2006 2.335 9 38 Lycksele 10 apr 2011 #4 Jag körde bara vanlig svart hålad dekalfilm. Tyckte det blev rätt bra. Och du tappar inte så mycket ljus från strålkastaren heller. Ps: mobilen fick för sig att ladda upp 2 bilder :/ Attachments ImageUploadedByTapatalk1300031678.479396.jpg 26 KB Visningar: 66 ImageUploadedByTapatalk1302452784.859819.jpg 194,9 KB Visningar: 15
Jag körde bara vanlig svart hålad dekalfilm. Tyckte det blev rätt bra. Och du tappar inte så mycket ljus från strålkastaren heller. Ps: mobilen fick för sig att ladda upp 2 bilder :/