Skulle ut en liten sväng för typ en månad sen och då märkte jag hur de lät som att nått var av eller sprucket i framvagnen.
For till ÅF och han hitta direkt en spricka i fästet till fothålken och sa att jag borde ta ut motorn för han tyckte att den var för mjuk i framvagnen, men jag upplevde ingen skillnad.
Så jag körde hem och kollade på sprängskisser till fästet och det är inte skadligt för själv chassiet så jag tänkte laga de i sommar.
Nåja, var ut en sväng idag och nu *****r knaka det och lät så fort det blev ogämt, till och med efter vägen så nu har jag bestämt att motorn ska ut i sommar och all plast ska av så jag kan inspektera framvagnen ordentligt.
Det jag undrar över är om det är nått speciellt man ska tänka på när man ska ut med motorn från en F6a, har bara lyft ut motorn från en Sxr 700.
Och sen när man ska bort med plasten. Vad jag sett så ser det ut som att den är nitad fast. Stämmer det ?
For till ÅF och han hitta direkt en spricka i fästet till fothålken och sa att jag borde ta ut motorn för han tyckte att den var för mjuk i framvagnen, men jag upplevde ingen skillnad.
Så jag körde hem och kollade på sprängskisser till fästet och det är inte skadligt för själv chassiet så jag tänkte laga de i sommar.
Nåja, var ut en sväng idag och nu *****r knaka det och lät så fort det blev ogämt, till och med efter vägen så nu har jag bestämt att motorn ska ut i sommar och all plast ska av så jag kan inspektera framvagnen ordentligt.
Det jag undrar över är om det är nått speciellt man ska tänka på när man ska ut med motorn från en F6a, har bara lyft ut motorn från en Sxr 700.
Och sen när man ska bort med plasten. Vad jag sett så ser det ut som att den är nitad fast. Stämmer det ?