Har tillverkat bakbåge till min maskin så gjorde ett extra gäng om någon är intresserad!
Till i huvudsak Ski-doo xm 154", skall nog passa även 146" och 163" och även Lynx boondocker och Ski-doo XP. Finns intresse för annan modell än Ski-doo xm 154" så provmonterar jag och ser att det funkar då jag har tillgång att testa på många olika modeller och märken.
Pulverlackade laserskurna sidostycken i högkvalitetsaluminium, finns i blank vit och sidenmattsvart. Dessa fästs i de 3 originalhålen + 2st kompletterande hål med svartkromaterade insexskruvar. (alla skruvar medföljer)
(svårt att se på bilderna men längst ner på sidoplåtarna är en bockad kant för extra styvhet som även stärker chassit.)
Lyftrör i syrafast rostfritt stål, dessa är gummiförseglade (svart).
Lyftröret kan även fås pulverlackat till en +kostnad av 100kr
Pris: 1250kr + eventuell frakt & efterkrav.
Skicka PM vid intresse eller ring på tel. 070-4545347!!!
Lägger in fler bilder inom kort
Till i huvudsak Ski-doo xm 154", skall nog passa även 146" och 163" och även Lynx boondocker och Ski-doo XP. Finns intresse för annan modell än Ski-doo xm 154" så provmonterar jag och ser att det funkar då jag har tillgång att testa på många olika modeller och märken.
Pulverlackade laserskurna sidostycken i högkvalitetsaluminium, finns i blank vit och sidenmattsvart. Dessa fästs i de 3 originalhålen + 2st kompletterande hål med svartkromaterade insexskruvar. (alla skruvar medföljer)
(svårt att se på bilderna men längst ner på sidoplåtarna är en bockad kant för extra styvhet som även stärker chassit.)
Lyftrör i syrafast rostfritt stål, dessa är gummiförseglade (svart).
Lyftröret kan även fås pulverlackat till en +kostnad av 100kr
Pris: 1250kr + eventuell frakt & efterkrav.
Skicka PM vid intresse eller ring på tel. 070-4545347!!!
Lägger in fler bilder inom kort