lynx 600 rs

pontaan

Aktiv medlem
20 jan 2010
88
0
6
malmberget
tja grabbar eller tjejer :). hade behövt veta lite om lynx 600 rs, -08 eller -09, går det mkt kolvar på dem? skriv det ni vet om den. :)

tacksam för svar / mvh pontaan ;)
 

kvist

Medlem
17 aug 2008
46
0
1
Sandviken
Vitt jag vet så är det inga problem med 09an iaf , har en bekant som kör en och om man utgår efter hur han kör så verkar det vara en riktigt slittålig skoter !:laugh:
 
6

600xrs

hämtade min rs -09 i lördags, körde tidigare med en rev xrs 600 -07, älskar min lynx mer och mer för varje mil :)
 

sleepy

Välkänd medlem
3 mar 2008
188
0
6
MLG
www.garaget.org
sätt bara på luftburken riktigt så funkar dom....om inte skär vevlagren.
jag har kört 45h nu på mina kolvar och dom ser ut som nya. vet folk som kört över 80h timmar på org kolvarna.

annars så finns det ingen skönare skoter att köra och hoppa och leka dock ingen långtur maskin då dom drar rätt mycket fått min att dra 7l milen så sås vill dom ha med org tank kommer jag högst 5 mil.
jag har prövat på artic sx -09, IQ R -09 och ski-doos rs -09 och personligen är ingen av dom i närheten i körglädje som min lynx:)
 

exc

Välkänd medlem
3 dec 2004
834
1
16
Vännäs
sätt bara på luftburken riktigt så funkar dom....om inte skär vevlagren.
jag har kört 45h nu på mina kolvar och dom ser ut som nya. vet folk som kört över 80h timmar på org kolvarna.

annars så finns det ingen skönare skoter att köra och hoppa och leka dock ingen långtur maskin då dom drar rätt mycket fått min att dra 7l milen så sås vill dom ha med org tank kommer jag högst 5 mil.
jag har prövat på artic sx -09, IQ R -09 och ski-doos rs -09 och personligen är ingen av dom i närheten i körglädje som min lynx:)
Se till att nolla tps:en så att powerjetsen inte går in för tidigt och för mycket så ska du se att du kommer ner på iaf. 3 l/mil ledkörning.