Lynx re 600 -08

Dskaduskitai

Medlem
18 jan 2009
28
0
1
Håller på med ett lite projekt.
Nya kåper,(vit huv, Metallic lila sido kåper) På ingång.
V-kit, Klart
Drevat ner 2 kugg. Klart
Ny styr höjare (5 tumm) Klart
Fatbar styre. Klart
44:an matta. På Ingång
Speedtech slutburk. Klart

När jag test körde så tror jag bränsle pumpen for :(

Last edited:

yamis

Välkänd medlem
15 nov 2007
178
0
6
Övik
Undra när folk ska sluta montera Speedtech slutburk på sina sdi maskiner. Gissar på att du borrat och fäst givarn för sdi:n i slutburken. Givarn gillar inte att komma i kontakt med innandömet i burken och den går sönder "oftast". Varför inte köpa en SPI slutburk som är gjord för sdi och som funkar och inte lever om som satan själv.

Dskaduskitai

Medlem
18 jan 2009
28
0
1
har en sdi burk =) Och har nu stoppat tillbaka orginal burken, Orkar inte ha så högt ljud, De var roligt förr men börjar bli less på ljudet :p

Dskaduskitai

Medlem
18 jan 2009
28
0
1
Tackar :D Vet ni vart man kan beställa läder spray?, Tänkte lacka om dynan, eller ska man byta dyna till någon annan? Vet ni några bra förslag?

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Köp nå annat läder och gör ett nytt överdrag eller bytt ut de du vill ha annan färg.
Blir mycket bättre än att lacka.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Vilken färg ska du ha ?
Ska du ha svart så har Biltema konstläder. Ska dit i veckan ock köpa ett ark till min dyna. Mailade dom och sa att jag skulle ha det till en skoter dyna och undrar om de håller för vinterklimatet och dom sa att det funkar.

Dskaduskitai

Medlem
18 jan 2009
28
0
1
hade tänkt mig en hel svart eller någon ting med lite lila i, ska nog beställa vita skidor, så då blir det så lite lila, så :p

Lotna

Medlem
17 nov 2009
14
0
1
kalix
:nono:ser att din maskin inte är en re 600 för din är en sdi och inte en re som har förgasare och team variator som jag har förstått det