Nej det är inte samma framvagn på -08 och-09 RS som på hans -07 RE Men dämparna kanske passar mellan ändå.jag TROR de passar, för de är då identiska framvagnar
Jo -08 fanns både RE med Revo chassit. Och RS med det nya chassit och de nya a-armarna. Är det från RE -08 passar det fint men han undrade om det passade från RS:en08 körde väl Lynx fortfarande med Revo chassit? Är inte Lynx fantast men bör inte 08an och 07an vara rätt lika men 09ans framvagn bär vara väldigt olik...? På Revo körde ju Lynxen med sin nishade sak att sätta dämparna mitt på a-armen, medans de på nya chassit kör som Skiddo med dämparen längst ut på armen... Så jag skulle kolla hur mycket det skiljer i längd mellan dessa dämpare, men eftersom det är samma infästning på 08 som 07 bör ju de passa hyfsat iaf...
I see, kikade efter en 08 RS på blocket men det fanns inga så jag antog att det gällde samma för RS som övriga Lynx, dvs att de släper med ett år...Jo -08 fanns både RE med Revo chassit. Och RS med det nya chassit och de nya a-armarna. Är det från RE -08 passar det fint men han undrade om det passade från RS:en