en 700 motor är nog det enda rätta, för det finns nästan inget att hämta ur 500 utan apv.
möjligen 440 drevning och vkitt
det är bara att ragga en motor på blocket. för att göra nånting åt en M5 ger jag inte mycket för. eftersom den inte har avgasportar så ger det inte speciellt mycket att börja trimma den i motorn heller. så ragga en motor och byt den till en F7 motor det är bolt on :evil::beer:okej vart kan man få tag på sånt då? inte så att typ en f7s trim rör passar? eller nån annan model?
det är bara att ragga en motor på blocket. för att göra nånting åt en M5 ger jag inte mycket för. eftersom den inte har avgasportar så ger det inte speciellt mycket att börja trimma den i motorn heller. så ragga en motor och byt den till en F7 motor det är bolt on :evil::beer:
Det är DD på m5an... finns ingen 440 drevningmöjligen 440 drevning
går ändå att byta dreven på ddn till 440 drevning :laugh:Det är DD på m5an... finns ingen 440 drevning
haha nä juste det är det sånt skit också :argh:Det är DD på m5an... finns ingen 440 drevning
Vilka drev sätter du dit då? Låter lite konstigt:hmmmm:går ändå att byta dreven på ddn till 440 drevning
oj det har jag inte en aning om. men vet jättemånga som drevat om sina standard F7or med M7 drevning och dom har ju diamond drive så det bör inte vara några svårigheter bara man hittar drev :rock:Vilka drev sätter du dit då? Låter lite konstigt:hmmmm:
Antingen gör man som jag gjorde. Mailade Bengansmotor och sa att jag ville ha M7 drevning till min F6 -06. Han demonterade en sploirans DD från en M7a och skicka till mig.Vilka drev sätter du dit då? Låter lite konstigt:hmmmm:
Ingen mening att montera dit M7 drevning.
Är ju redan den drevningen på M5an.
Men det finns som sagt ännu lägre drevningar. (snocross)