Hej! Köpte skotern hösten 08. och redan då så kronglade magnapulllen! problemet då var att den nästan inte gick att dra igång då skotern var varm! Men man kännde att klackan inte greppade riktigt och med rätta "snärten" så fick den feste ibland. Så nu i höstas köpte jag en ny klacksatts, och första svängen jag var ute och körde så lossnade den lilla metall grejen som håller allting på plats. så det var bara smuler kvar när jag kom hem. Så nu har jag köpt ny kåpa, linhjul, fjäder, snöre och klacksatts. men får fram samma fenomen som ifjol! att den inte går att dra igång när motorn är varm! men ifjol kände man att klacken inte greppade! men nu känner man inget alls! känns helt tomt! men kör man lungt ett tag så funkar det fin fint! Men är så fruktansvärt less på detta! att antingen inte slå av den eller låta den stå och kalna innan varje gång man ska starta den! Och korgen som klacken ska greppa har förra ägaren satt brickor bakom för att få ut den en bit! Är det någon som har en idé om vad felet kan vara?! :hmmmm: