M martinekman Välkänd medlem 5 mar 2011 190 0 6 16 sept 2014 #1 Jag har köpt ett par Powder Trac fotsteg på Blocket men fick inte med någon skärmall på hur de gamla stegen ska kapas av. Behöver man en mall för att kapa eller är det någon som sitter på en mall de kan posta över?
Jag har köpt ett par Powder Trac fotsteg på Blocket men fick inte med någon skärmall på hur de gamla stegen ska kapas av. Behöver man en mall för att kapa eller är det någon som sitter på en mall de kan posta över?
sportsterdanne Välkänd medlem 25 maj 2011 2.968 3 38 Piteå 16 sept 2014 #2 Jag har en komplett monteringssats (den som följer med fotstegen) med nitar och mall.
M martinekman Välkänd medlem 5 mar 2011 190 0 6 17 sept 2014 #4 Tja! Jag köper gärna monteringssatsen och ritningen av dig för en rimlig penning. Dra ett mail till mig på martin@svartpist.com om du vill sälja.
Tja! Jag köper gärna monteringssatsen och ritningen av dig för en rimlig penning. Dra ett mail till mig på martin@svartpist.com om du vill sälja.