K KalleLa Ny medlem 17 feb 2011 2 0 1 17 feb 2011 #1 Hej! Jag har precis köpt en summit 2001, och dum som jag är missade jag att den inte hade back! Kan man montera dit en mekanisk back? Om det gör det vet någon hur man gör och vad det skulle kosta på ett ungefär? Tack på förhand Kalle
Hej! Jag har precis köpt en summit 2001, och dum som jag är missade jag att den inte hade back! Kan man montera dit en mekanisk back? Om det gör det vet någon hur man gör och vad det skulle kosta på ett ungefär? Tack på förhand Kalle
TuktARN Aktiv medlem 17 jun 2010 62 0 6 Dala-Floda 21 feb 2011 #2 Ja det ska nog gå att montera mekanisk back på din summit, men jag har ingen aning vad en sådan kan kosta.
Ja det ska nog gå att montera mekanisk back på din summit, men jag har ingen aning vad en sådan kan kosta.
Vidgren Välkänd medlem 15 sept 2006 7.352 40 48 47 Piteå 22 feb 2011 #3 Ett komplett kedjehus med "reglage arm" är vad du behöver, köpa nytt är inte att tänka på då den är snordyr men kolla på blocket.
Ett komplett kedjehus med "reglage arm" är vad du behöver, köpa nytt är inte att tänka på då den är snordyr men kolla på blocket.