K krappen Välkänd medlem 1 jan 2000 910 17 18 Luläää 22 feb 2006 #1 Tjena Nån här på forumet som skulle kunna beskriva för mig vars på gasarna bränsleskruvarna sitter på min rave 01a.
Tjena Nån här på forumet som skulle kunna beskriva för mig vars på gasarna bränsleskruvarna sitter på min rave 01a.
H Heel Clicker Välkänd medlem 1 jan 2000 350 1 16 Grängesberg 24 feb 2006 #2 Jovisst, dessa sitter på höger sida om förgasarna ( sett från förarplatsen), långt ner, lite krångligt att komma åt dem, och den högra förgasaren är värst. Bränsleskruvarna är försedda med vita plast "rattar", så de är lätt att hitta.
Jovisst, dessa sitter på höger sida om förgasarna ( sett från förarplatsen), långt ner, lite krångligt att komma åt dem, och den högra förgasaren är värst. Bränsleskruvarna är försedda med vita plast "rattar", så de är lätt att hitta.
N nojman Medlem 1 jan 2000 18 0 1 25 feb 2006 #4 En bra regel är vilken sida om trotteln skruvarna sitter. Mot vevhuset bränsleskruvar Mot luftfiltret luftskruvar
En bra regel är vilken sida om trotteln skruvarna sitter. Mot vevhuset bränsleskruvar Mot luftfiltret luftskruvar