Moderator "Tjabo"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Budbararen

Banned
17 okt 2010
4
0
1
Hej Tjabo !

Vad jag vet har du inte de befogenheter som krävs för att total radera ett medlemsskap/användarkonto !

Varför låter du inte mitt inlägg ligga kvar synligt ute i Forumet fram tom att "2stroke" kontot är total raderat ?


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

:hello: Hej alla Moderatorer & Admin !


:sorry: Tyvärr vet jag inte hur jag skall ta kontakt med er som styr här på sidan på annat sätt än detta då jag är bannad ifrån denna site vilket förhindrar mig ifrån att kunna kontakta er på ett vettigt sätt.

Jag som skriver detta är den ni bättre känner som 2stroke.

Vänligen men bestämt kräver jag att ni omgående total raderar hela mitt ( 2stroke ) medlemsskap/medlemskonto här hos er på Snowmobile och därmed också raderar alla mina 2223 inlägg som jag hade gjort innan ni bannade mig.
Detta är en fråga om att respektera någons vilja att avsluta sitt medlemsskap och därmed också all historik som följer med det osv.

Funktionen att totalt radera någon medlem och dennes historik/inlägg/bilder etc etc finns i V-Bulletins funktioner som de mods med behörighet kan göra med några enkla knapptryckningar.

TACK !


Hoppas alla får en skön skotervinter // 2stroke :tea:


___________________________________________________________
 

egodeus

Välkänd medlem
8 jan 2010
682
0
16
Man äger inte sina egna inlägg och skulle man massradera alla inlägg då en användare vill, så blir forum väldigt svårlästa. Inga forum praktiserar detta, förmodligen just av den anledningen.

Har du blivit bannad så ta lärdom av det och gå sedan vidare. Det är faktiskt det bästa du kan göra :)
 

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Problemet har hela tiden varit att du inte förstår att du inte bestämmer här, oavsett hur många inlägg du har gjort. Jag ser att andra medlemmar nu förstår hur du fungerar, och att det är det som gjort att du tyvärr inte längre får vara här.
 

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
Problemet har hela tiden varit att du inte förstår att du inte bestämmer här, oavsett hur många inlägg du har gjort.
Nja, problemen för Lasse började innan du kom hit, du vet han bestämde här förut. Men så vart de en rokad på redaktionen och han åkte ur moderatorstaben.
Lasse är inte förespråkare av metoden att man ska döma en användare efter antal inlägg, utan snarare innehållet i dem.
Och enl mig, så bör innehållet, engagemanget och informationen i hans inlägg kanske fått den nuvarande forumstaben att inse att han är en resurs som man skulle ha tage vara på.
Men istället så innebar en ny rokad på redaktionen att ni tappade en massa bra resurser lite här och var i tidningens nätverk, nu är lasse den första jag tänker på, men de finns ju fler att nämna.

Jag ser att andra medlemmar nu förstår hur du fungerar, och att det är det som gjort att du tyvärr inte längre får vara här.
:-/ De ser vi alla, lite trist att ingen stödjer hans vilja ..
men de e klart, vem vill stödja den, stecka, egodeus och 426H gör de ju tydligt inte..
..personerna han hjälper, i detta forum, vill ju inte att han ska få sin vilja igenom, men han fortsätter ju att
hjälpa, har är ju inte död, han har bara bytt forum. Men tar man bort hans inlägg här så försvinner ju
iaf 80% av all matnyttig rotax information från forumet.. (kanske lite spekulation?)

I övrigt så tillhör alla inlägg forumets historia och skall inte tas bort.
Nu är väll detta lite väl grovt draget?
Ni tar ju tage bort massa inlägg Lasse har gjort? Inte de inlägga han hoppats på men ändå, petigt av mig? .. ok jag erkänner..

Du har nu postat ett stort antal likadana inlägg, det kallas för att spamma, men det är ingenting som verkar bekomma dig.
Spam blir jag också knäpp på, de e inte kul att sitta och städa upp efter att nån har sutte och postat flera trådar, rörande samma ämne!
även om detta innebär att så att så många som möjligt ska hinna se budskapet man postar!
Men tur var ju för er denna gång att han bara fick iväg 2 trådar, men såvitt jag förstått de har han skickat
PM och epost för att få tag på er och be om samma tjänst, men ni inte svarat på dem?
Jag hade blivit en bitter man i samma sits.

I övrigt så är det bra att de övriga medlemmarna ser beteendet som fick dig bannad från början.
I övrigt så ser de väll ingenting?
Ni har ju tagit bort de trådar och inlägg han gjorde "i början", kvar finns ju ingenting, förutom er version, och er sida?
Han är bannad härifrån och hans har ingen ärlig chans att rättfärdiga sig själv, enda chansen är dessa beklagliga "gerilla" taktiker, en situation ni har skapat.
 
E

ejwbegysv

Vi ska alla ha det trevligt här på forumet och prata skoter, vill 2stroke kontakta oss så går det bra via epost, telefon, snigelpost eller face 2 face..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.