kändes de som att du tillförde tråden nånting ?:hmmmm2:Tribals får samma uppfattning som när folk sätter skiten på kroppen.
Lista ut resten själv.
Vad har du för skoter?Vill gärna ha tips på hur man kan motivlacka pärlan.
Vad är snyggast att göra?
Flames som är väldigt enkla att både rita och lacka men det ser ändå bra ut, passade bra till den svarta huven :rock:En kompis lackade min gamm skoter med flames..Tycker det blev riktigt bra
http://img136.imageshack.us/my.php?image=dsc00876vc5.jpg
maverick: Vad menar du med ditt inlägg? Är ungefär en tredjedel av alla tatueringar som görs som är tribals, alla vill inte ha en tatuering av sin katt eller hamster!!!
Mmm - KillerPaint är en riktig höjdare. Har sett han på Discovery channel. Har för mig att han heter Mike Lavalee och har har ett koncept som han kallar för "Real Fire Flames" eller nåt sånt. Ser faan ut som riktig eld.
Okej... Har du en källa på det?En tatuering ska vara något personligt, något unikt.
Bild på den! :rock:Har en polare som har en kuk med vingar lackad på sin crosshuv till sin proxr.INTE SNYGGT!
gör både buk å huv vit.skitsnyggt d.
Vad har du för skoter?
Har du tillgång till airbrush så kan du få till bra motiv som inte behöver vara så krångligt bara man är noga med maskeringen, "huvudfärgen" bör du ju dock lägga med en större spruta.
DÄK:beer:!!På Snowhawk'n skulle väl en "enhörning" sitta som en smäck och på Grizzly'n en tjur
Kan inte låta bli att kommentera detta med tribaler, jag är 42 alltså "den äldre kretsen - DÄK" och visste inte vad tribaler var för nå't innan denna tråd och nu vet jag det och kan inte bry mig mindre faktiskt. För mig får de "gadda" sig hur de vill så länge de inte hävdar att alla måste göra och tycka exakt lika. Därför är detta med enhörning och tjur endast FÖRSLAG från min sida till "Skoterhomot"
Hoppas på att få se bilder på Snowhawk'n och Grizzly'n när de är lackade och klara.