730 mil
Matta: 384cm lång, 51mm kammar, en hörnkam borta på ett ställe
Motor: 800 Twin med EFI. PF-racing steg-1 portade cylindrar och Boysen reeds. Jag vet inte effekten men uppskattningsvis original 140hk + några till. Går sött iallafall. Startar lätt.
Drevning och variatorer är original förutom att primären har en hårdare fjäder men original följer med om man inte gillar ett något högre inslagsvarv
SLP Powder Pro skidor, Power Mads handskydd, rutväskor, betterboards fotsteg, 12V uttag, styrhöjjare, dragkrok (ej monterat men tar 5 min att skruva fast), originalkapell i stadigt tyg. Pakethållare med inbyggt baklyse finns men är ej monterat för tillfället (tar lite mer än 5 min då man måste skarva på kablar också). Krängningshämmare
följer också med.
I somras fixades:
Boggiedämparna kontroll/fyllning
Nya tändstift
Ny variatorrem
Nya slides
Cylindrar + kolvar kollades och såg fina ut
Växelhuset kollades igenom och ny olja hälldes i där också, kedjan sträcktes
Infettning av boggie etc.
Har sedan dess kört ca 120 mil. Det finns inga revor i dynan, sprickor i huven eller annat fult. Snögallrena är kvar i huven och en beg. extra variatorrem följer med. Hand- och tumvärmare funkar. Rent och fint under huven.
Skotern går att stå å köra ganska bra men man sitter ju lågt... Inte så dumt iof då man slipper fartvinden på isarna.
Kommer inte på nåt mer att skriva..
Skotern går mycket bra! Säljs den inte i vinter så investerar jag i en WRP hög dyna och kör en vinter till med den. Bilder kan skickas. Skotern står i Luleå om nån vill titta på den och provköra.
Pris: 31000:- bvsa
Matta: 384cm lång, 51mm kammar, en hörnkam borta på ett ställe
Motor: 800 Twin med EFI. PF-racing steg-1 portade cylindrar och Boysen reeds. Jag vet inte effekten men uppskattningsvis original 140hk + några till. Går sött iallafall. Startar lätt.
Drevning och variatorer är original förutom att primären har en hårdare fjäder men original följer med om man inte gillar ett något högre inslagsvarv
SLP Powder Pro skidor, Power Mads handskydd, rutväskor, betterboards fotsteg, 12V uttag, styrhöjjare, dragkrok (ej monterat men tar 5 min att skruva fast), originalkapell i stadigt tyg. Pakethållare med inbyggt baklyse finns men är ej monterat för tillfället (tar lite mer än 5 min då man måste skarva på kablar också). Krängningshämmare
följer också med.
I somras fixades:
Boggiedämparna kontroll/fyllning
Nya tändstift
Ny variatorrem
Nya slides
Cylindrar + kolvar kollades och såg fina ut
Växelhuset kollades igenom och ny olja hälldes i där också, kedjan sträcktes
Infettning av boggie etc.
Har sedan dess kört ca 120 mil. Det finns inga revor i dynan, sprickor i huven eller annat fult. Snögallrena är kvar i huven och en beg. extra variatorrem följer med. Hand- och tumvärmare funkar. Rent och fint under huven.
Skotern går att stå å köra ganska bra men man sitter ju lågt... Inte så dumt iof då man slipper fartvinden på isarna.
Kommer inte på nåt mer att skriva..
Skotern går mycket bra! Säljs den inte i vinter så investerar jag i en WRP hög dyna och kör en vinter till med den. Bilder kan skickas. Skotern står i Luleå om nån vill titta på den och provköra.
Pris: 31000:- bvsa
Attachments
-
168,3 KB Visningar: 40
Last edited: