Tjenare
Hade nästan gett upp hoppet om att bli av med Summiten, men nu förra veckan så kom tillslut miraklet jag hoppats på
Var tyvärr nästan tvungen att ge bort den för att bli av med den trots att den var fin
Nåja nog om det, nu har jag börjat sikta in mig på nästa maskin och eftersom jag iår kommer att försöka köra lite mer nere kring Umeå såväl som uppe i Arvidsjaur så är inte längre bara mountain maskiner intressanta, kan även tänka mig crossover
Taket är alltså 50k alla märken är intressanta utom Yamaha
En bensinsnål 2t skulle sitta fint
Enda som är intressant med "gamla" körställningen är Artic med M7,Crossfire
Såhär har jag tänkt angående skotrarna
Ski-doo
En summit 600 sdi hade suttit fint, bra bränsleekonomi och hyffsad effekt
Summit 800 Mer effekt, dock lite dyrare soppa räkning
Renegade ungefär samma där
Polaris
Rmk 900 riktigt monster förmodligen riktigt brutal att köra, men vad man har hört så har den även riktigt brutala problem som kostar en massa pengar.Frågan är om man vågar köpa en
Rmk 600 liksom 900an riktigt snygga och har 61mm matta som räcker bra att klättra med, kanske inte lika kul att köra nere i umeå
Switchback, lite roligare här nere
Artic Cat
M7 tyvärr gammal körställning och dyr soppa kostnaden ruggig i lössnö
Crossfire Samma där vet dock inget om soppa kostnaden, samma antar jag?
Lynx
Deras modeller har jag ingen egen uppfattning om mer än vad jag läst
Har förmodligen missat någon modell, är nyss hemkommen efter 30 års fest när skotersuget blev för stort nu på morgonkvisten
Har inte skrivit så mycket om modellerna själv, skrev bara vad som ploppade in i skallen först.
Så fyll gärna på med mer info och modeller om jag missat något
Vore också intressant att höra vad ni tror dessa maskiner kommer att säljas för nu under hösten, självklart har jag en egen uppfattning men vore kul att höra era
Standardfel vore även intressant att höra
Sen självklart egna omdömmen om skotrarna och då menar jag självklart från er som KÖRT skotrarna
Vad kusinens kompis pappas halvbror tycker är ointressant
Hade nästan gett upp hoppet om att bli av med Summiten, men nu förra veckan så kom tillslut miraklet jag hoppats på
Var tyvärr nästan tvungen att ge bort den för att bli av med den trots att den var fin
Nåja nog om det, nu har jag börjat sikta in mig på nästa maskin och eftersom jag iår kommer att försöka köra lite mer nere kring Umeå såväl som uppe i Arvidsjaur så är inte längre bara mountain maskiner intressanta, kan även tänka mig crossover
Taket är alltså 50k alla märken är intressanta utom Yamaha
En bensinsnål 2t skulle sitta fint
Enda som är intressant med "gamla" körställningen är Artic med M7,Crossfire
Såhär har jag tänkt angående skotrarna
Ski-doo
En summit 600 sdi hade suttit fint, bra bränsleekonomi och hyffsad effekt
Summit 800 Mer effekt, dock lite dyrare soppa räkning
Renegade ungefär samma där
Polaris
Rmk 900 riktigt monster förmodligen riktigt brutal att köra, men vad man har hört så har den även riktigt brutala problem som kostar en massa pengar.Frågan är om man vågar köpa en
Rmk 600 liksom 900an riktigt snygga och har 61mm matta som räcker bra att klättra med, kanske inte lika kul att köra nere i umeå
Switchback, lite roligare här nere
Artic Cat
M7 tyvärr gammal körställning och dyr soppa kostnaden ruggig i lössnö
Crossfire Samma där vet dock inget om soppa kostnaden, samma antar jag?
Lynx
Deras modeller har jag ingen egen uppfattning om mer än vad jag läst
Har förmodligen missat någon modell, är nyss hemkommen efter 30 års fest när skotersuget blev för stort nu på morgonkvisten
Har inte skrivit så mycket om modellerna själv, skrev bara vad som ploppade in i skallen först.
Så fyll gärna på med mer info och modeller om jag missat något
Vore också intressant att höra vad ni tror dessa maskiner kommer att säljas för nu under hösten, självklart har jag en egen uppfattning men vore kul att höra era
Standardfel vore även intressant att höra
Sen självklart egna omdömmen om skotrarna och då menar jag självklart från er som KÖRT skotrarna
Vad kusinens kompis pappas halvbror tycker är ointressant